Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lutuc
hej

nogen der ved hvordan man li får spdif stikket til og virke på en px80?
og regner med det bare en den på fronten af den?

mange tak;)
Af lutuc
nååe.. hvorfor skiver de så det i testen her, og på deres hjemmeside?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg mener at have sakset den information fra Panasonics side, men jeg skal dog være ærlig og indrømme, at jeg ikke kan huske om der var sådan et stik på den model af PX80 jeg havde hjemme.
Jeg har desværre lidt problemer med både højttalere og forstærker (som er røget helt nu) her, så jeg tilslutter ikke så mange af de testede Tv til et ekstern anlæg lige i øjeblikket.
Af martinlk
Min 37" PX80 har i hvert fald ikke spdif.
Af lutuc
men ja der står os på deres hjemme side at den har en optisk stik, men kan godt nok ikke li få den til at virke her, så det har den nok ik desværre..
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Lutuc: Er det 42 tommer versionen du sidder med?

Hvis ikke, er der så nogen med 42 tommer versionen der kan bekræfte dette? I så fald skal det naturligvis rettes i listen med specifikationer i vores anmeldelse.
Af kasper_j
Der er ikke optisk på mit 42PX80 - kun almindelig RCA stereo.
Af martinlk
Jeg mener at have læst at der var optisk på PX70, som så blev "sparet" væk på PX80.
Af nielsofrederiksen
Der er ikke optisk stik i min 37px70ea .. Ikke noget jeg har fået øje på
Af lutuc
det er 42 tommeren jeg har..
men syntes bare det er underlig det står på deres hjeme side, men det er nok en fejl.. selv logoet er ved stikket på fronten..
Af Lightyear
lutuc skrev:selv logoet er ved stikket på fronten..
Øhh, vil du gerne lige forklare? Mit 42" PX80 har ikke noget SPDIF logo...
Af lutuc
det da de to runde ringe der i mellem hovedtlf? det er i hvertfald de samme som er på min digital box. og der kommer der i hvertfald optisk lyd ud..