Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Donnie
Daws i stuen.

Først tak for et godt forum hvor jeg efterhånden er blevet ganske klog på hvilket fjernsyn jeg skal ud og investere i (det er selvfølgelig et PX 80! (: ).
Men jeg vil så lige høre om der er nogen der ved noget om hvornår en evt. afløser for PX80 kunne blive introduceret..? Den har jo efterhånden været på markedet i noget tid og det ville jo være surt at købe 'gammel' teknologi hvis der er noget nyt på trapperne.
Håber nogle kloge hoveder kan give mig vished om at jeg bare skal bestille det hurtigst muligt for har lige solgt mit gamle fjernsyn :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har ikke nogen information om Panasonics næste TV generation. Der vil dog ALTID komme noget nyt, så hvis du er bange for at købe TV fordi de næste modeller kan tilbyde noget bedre, så skal du nok holde dig fra TV-markedet...
Af Donnie
Jo jo det er jeg skam udemærket klar over men det kunne jo være...
Har dog set fjernsynet køre så jeg ved da også at jeg ikke bliver skuffet da jeg nok ikke lige får brug for bedre kvalitet i den nærmeste fremtid.
Men tak for svaret.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der var et lignende spørgsmål på et andet forum, hvor jeg svarede. Så jeg sakser lige mit eget indlæg ind her:
Den forventes vel til omkring marts-april, men PX serien bliver næppe den der byder på de største teknologiske fremskridt, som f.eks. de tyndere profiler. Det er jo trods alt middelklasse Tv'et.

Men hvis du har brug for et Tv nu, så synes PX80 da som et udmærket bud. Man får det jo næsten smidt i nakken i øjeblikket med de utroligt lave priser det sælges til.