Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Monsen
Nogen der kender skærmen? Syntes ikke jeg lige umiddelbart kan finde noget om den ..
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Uden at være 100 % sikker, så mener jeg, at C91 serie er tilsvarende til Q96 serien, dog med få forskelle. Jeg mener der er lidt færre input og så er den digitale DVB-T tuner droppet.

Billedmæssigt mener jeg de er ens, men igen: jeg er ikke 100 % sikker.

Q96 serien er anmeldt her på siden og er et ganske udmærket Tv på mange punkter.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Nu fik jeg også lige et par spørgsmål fra en bekendt på skærmen, og umiddelbart ser det ud som om, at der er 2 HDMI indgange modsat 3 på Q96. Herudover er der ingen digital tuner i C91, men den kan jo altenrativt købes ved siden af - det skal den alligevel typisk hvis man har kabel-tv.

Wupti har den i øvrigt også. Ikke til helt samme pris, men også meget billigt:
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... upti).html

Den er dog midlertidigt udsolgt, og det ser generelt ud til at butikkerne sælger ud af deres sidste eksemplarer. Så vidt jeg ved er C91 nemlig udgået.
Af TYBO
Er der heller ingen grund til når Komplett har mere end 100 på lager og er en af de bedre steder at købe.
Af Monsen
Hvor god er dette tv i forhold til fx 42px80?
Af TYBO
Meget federe....den er jo 8" større.
Af nihil
Jaeh, men er billedkvaliteten på dette TV på højde (eller bedre) end PX80?

Sagt på en anden måde... Hvis vi nu havde et 50" PX80 vs. det her TV :D
Af TYBO
Så ville panasonicen sikkert vinde...men det er jo også en helt anden pris så.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Som jeg skrev tidligere, så kan flere af betragtningerne fra vores anmeldelse af Q96 fra Samsung godt bruges her.

Sammenlignet med PX80, vinder Panasonic, men som TYBO er inde på, så er prisen jo også en helt anden. Personligt synes jeg det er en attraktiv pris for Samsung Tv'et, hvis man søger et stort Tv, som faktisk klarer det ganske fornuftigt.