Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilken skærm ?

Af c_hope
Står og skal anskaffe mig et nyt TV.

Valget står mellem Hitachi P50XR01 til 14.000 eller KDL52W4000 til 15.900

Jeg har kabeltv, hvorfor Sony TV'et er foran på point idet der er indbygget DVB-C MPEG 4 dekoder.

Hitachi skærmen har HDD indbygget.

Tv'et skal bruges til at se DVD og BLUE RAY film på, og en enkelt gange spille på.

Help me hvad skal jeg vælge ?

Er der alternativer jeg overser ?

MVH
Senest rettet af c_hope 04 sep 2008, 16:21, rettet i alt 1 gang.
Af Ponduus
Hvad med Panasonics tv?

PZ80 fx.
Af c_hope
Hvorfor er PZ80'et bedre end de to valg ?
Af Ponduus
Hvis du havde gidet at læse det utal af indlæg der har været omkring Panasonics PX80 og dens storebror PZ80, så ville du vide, at det er kanon gode tv.

Har ikke set de to nævnte tv, men kunne forestille mig, at PZ80 leverede et måske bedre billede.

Har kun set PZ80 af de 3 tv.
Af c_hope
hmmm må vist i gang med at læse
Af penther
ved hitachis kvalitet ikke er noget man kan råbe hurra for.
en anden ting, har ikke oplevede andet end skod service, nå jeg har købt på nettet (shg, getmore, fleegaard), men kan jo bare have været uheldig :(
sonys w står godt især til prisen, rammen gør bare tvet minder om et 60" selv om det kun er 52".
samsungs tv (netkøb/paraelle), har jeg en ven som købt om det virkede ikke til dvb-c herhjemme. :( de bygger dem vidst specielt til tdc
Af TYBO
Hitachi har da altid været et kanon mærke i skærme.
Når grafikerne i gamle dage skulle have en grafiker skærm så skullle det være en Hitachi....har en kammerat som arbejder i Hifi klubben....han har Hifi/TV for ca. 150.000 og styr på hvad som er skidt og godt og han har et Hitachi plasma.

Det er dog 3 år siden jeg sidst har hørt om hitachi inde for skærme og man hører ikke så meget om dem mere...om de er faldet af på den ved jeg ikke...men de har været kanon gode til skærme.