Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Wildt
Kun via. diverse andmeldelser som alle indikerer at den har forfærdeligt meget ghosthing/overdrive trailing.

Men den ser pæn ud :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Samsung tilbagekaldte alle 960BF modeller omkring Januar, men jeg har ikke hørt om det redede deres problemer med overdrive trailing. For den første version var ganske uegnet til stort set noget som helst.
Brugeravatar
Af azrael
Jeg mener at kunne huske, at Samsung på deres hjemmeside gør opmærksom på, at man skal kontakte et servicecenter hvis man købte en 960BF før december 2005. Så skal der vist en firmwareopgradering til.

/az
Af Wildt
Men alligevel oplever Tomshardware I deres sprit nye monitor roundup det samme som alle andre.

Lyder det ikke lidt usandsyndligt hvis Samsung skulle have sendt dem en gammel version uden evt. magisk firmware opdatering, som ville have løst alle problemer?
Brugeravatar
Af azrael
Jeg har ingen anelse om firmwareopdatering skulle hjælpe på netop det problem. Jeg bed bare mærke i det store billede på deres hjemmeside (som åbenbart nu er væk?). Personligt tror jeg ikke at man kan mere end måske lappe lidt på performance med en simpel firmwareopdatering. Det ændrer jo ikke noget ved evt. langsom hardware.

/az