21 aug 2008, 15:33
Hej. Det kommer givetvis som en kæmpe overraskelse: Jeg vil gerne købe en fladskærm. Men det er jo herre indviklet! Jeg har brug for hjælp!
Det er som overskriften antyder til en lille stue, så den skal altså ikke være de standard 32 tommer. 26 tommer er bedre. Jeg har været i Electric City og i Fona for at danne mig et overblik, men det eneste de har i 26 tommer er Samsung LE26A456 og Sony KDL26v4500. Så kunne jeg selvfølgelig bare købe en af de to over nettet, men altså ... er de virkelig de bedste muligheder? Jeg havde også kigget på den her Sony, fordi jeg syntes, at det er sejt, at det er hvidt. Var det en mulighed?
Det vigtigste for mig er:
Nå. Det var vist det. What to do? Tips og pointers modtages med kyshånd.
Det er som overskriften antyder til en lille stue, så den skal altså ikke være de standard 32 tommer. 26 tommer er bedre. Jeg har været i Electric City og i Fona for at danne mig et overblik, men det eneste de har i 26 tommer er Samsung LE26A456 og Sony KDL26v4500. Så kunne jeg selvfølgelig bare købe en af de to over nettet, men altså ... er de virkelig de bedste muligheder? Jeg havde også kigget på den her Sony, fordi jeg syntes, at det er sejt, at det er hvidt. Var det en mulighed?
Det vigtigste for mig er:
- - god billedkvalitet, gerne også med et almindeligt fjernsynssignal
- lav pris (helst ikke over 5500 kr.)
- tåleligt design
- bruger min PC som DVDafspiller, så TV'et skal kunne kobles til computeren (men det kan alle TV vil nu om dage)
Nå. Det var vist det. What to do? Tips og pointers modtages med kyshånd.