Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Salinas
Hej med Jer. Jeg havde egentligt kig på et Pana PX80, men har fundet ud af, at jeg hellere vil satse lidt mere på design. Jeg tror ikke mit øje er trænet nok til at se voldsom forskel på billederne, og desuden kommer jeg direkte fra et 17 år gammelt B&O, så jeg er sikker på, at de fleste fjernsyn, der er produceret af nogenlunde anstændige virksomheder de sidste 5-6 år, vil være et skridt op. Og det bringer mig til spørgsmålet:

Nogle kommentarer til dette Philips:
http://www.easyshopping.dk/default.asp? ... &catid=356

Jeg synes det er super flot, og så er prisen på 6.000 Kr. bestemt en interessant faktor for mig. Medmindre det altså skulle være kendt som Philips store fadæse?

Håber på lidt god input.
Af Nick_S
Er bange for at du vil væmmes ved billedet når du sammenligner med din B&O. Syntes klart at du skal satse på et godt tv frem for et flot tv. Hvis ikke Panasonic PX80, så måske LG PG6000?
Af cannavaro
B&O er et langt bedre Tv, end det Philips du refererer til.. Har Selv B&O MX6000, og har desuden Philips 90-Serie, som er den eneste Philips-Serie, Som Kan måle sig Med det B&O jeg har..

Mener ikke engang, at Panasonic PX80 når helt op på B&O' Niveau..

Du bør generelt holde dig fra Philips Low-end Tv. Det LG Salinas refererer til er meget bedre end Philipsen
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu er MX6000 modellen jo ikke 17 år gammel ;) Et PX80 burde nok kunne hamle op med så gammelt et TV uanset hvem der har lavet det.
Af Salinas
Tak for det. Philips er droppet selvom designet er fedt. Jeg kom til at gå ind i Tape Connection i dag og kigge på skærme, og nu er jeg ikke længere i tvivl: Jeg må have PX80. Så mangler jeg bare at finde det billigste sted.

Tak.