Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er faldet over hvad der kunne ligne et godt tilbud på Pioneer 436 RXE...

Kan regne ud at det er en udgået model... men hvor uddateret er den egentlig (fx. i forhold til Panasonic PX80) hvis man fx. gik ud fra at prisen var tæt på den samme?
Brugeravatar
Af melen
Jeg har en 436 XDE. Sort niveauet er ikke helt så godt som på PX80'ern, men ellers synes jeg stadig den kan hamle op med de nye skærme.

Det kommer helt an på prisen og hvor mange timer den har været brugt?

Husk inden du køber, at tjekke den for burn-ins.
Af Mogensen
Eneste grund til at jeg spurgte var at begge TV fås som nye til stort set samme pris.

Fleggard sælger 436 RXE til 7.999,- i begrænset antal (eller 6.999,- hvis man selv henter).
PX80 koster 7.899,- hos El-Giganten.
Fik lidt nedern på i går da jeg så at PX80 pludselig var steget til 11.999 hos samme, men de må have lavet en grim brøler på hjemmesiden for idag er det sat ned med en hund i forhold til tidligere på ugen.
Brugeravatar
Af melen
Personligt ville jeg nok vælge PX80'eren pga. bedre sort neavau.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
PX80 har også 1080p24 modtagelse og afspilning ved x24 Hz. Stort plus ved BluRay afspilning.
Brugeravatar
Af melen
yakken skrev:PX80 har også 1080p24 modtagelse og afspilning ved x24 Hz. Stort plus ved BluRay afspilning.
Det har pio'en nu også.
Af Mogensen
1080p24...
Det står lidt finurligt forklaret inde på Panasonics egen hjemmeside, men jeg går ud fra at ovenstående ikke er det samme som Full HD!?
Det er vel lidt som et optimeret HD Ready med "100Hz" og hele pivtøjet...

Tror nu også at PX80 er en winner til de penge.
Ikke for at lege "big spender", men jeg vil nu hellere gå ud og købe tv'et i en butik i nærheden (som jeg ved med sikkerhed eksisterer mindst 2 år endnu), end at spare en tudse... men det er jo bare min mening :-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
melen skrev:Det har pio'en nu også.
My bad. Jeg antog naivt at en så gammel model umuligt kunne være så up-to-date :)