Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg skal ud og have mig min første fladskærm.

Når jeg er ude ved mine venner og se live sport på deres fladskærm, ser det meget utydeligt, og grumset ud. Da jeg ser meget sport er det vigtig at der også er en skarp billede, når det går hurtigt i fodbold og håndbold.
Jeg ville ellers bruge min Fladskærm til film DVD/blueray.
Jeg har måske også tænkt at ville slå min computer til, men det primære er Live sport, og film.

Jeg har ikke lagt et bestemt max beløb, men har ikk 20.000/30.000 kr. at ligge i det, så der under.

Jeg vil gerne have forslag til en fladskærm, ud fra de kriterier jeg har nævt, håber der er noget som vil komme med forslag til emner, gerne fra de forholdsbillige til max 15.000 kr.

Håber på mange gode svar

MVH
Lars
Af pauly
Jeg ville kikke nærmere på Panasonic PX80 , har selv lige købt det. Og må sige jeg er ovenud tilfreds. Faktisk er det endnu bedre end det indtryk jeg fik af det i butikken :)
Det står klart bedre end mit gamle 100HZ CRT og MEGET bedre end venner og bekendte med LCD skærme.

Det koster i omegnen af 8000kr.
Af larslal
Hej

Har tjekket lidt om på den skærm, jeg kan finde den til 7000 kr hos getmore.dk, er det et godt sted at handle?

Vil gerne hører fra andre der vil anfefale noget, i forhold til det jeg søger.

MVH
Lars
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Umiddelbart er det ikke et sted vi anbefaler. Kig i vores forhandlersektion her i forum for at læse om erfaringer med forskellige forhandlere.

PX80 er et godt TV og er på listen over "best buys" her på siden.