Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nu har jeg så brugt mange timer på at prøve at blive lidt klogere på hele dette fladskærmsområde.
Jeg er ellers normalt en "tøs" som virkelig gør meget for at sætte mig ind i tingene osv.... men lige nu må jeg erkende at der her er noget om det med kvinder og teknologi :)

Jeg skal ha købt mig et nyt TV til min stue, og samtidig med vil jeg også gerne have et til mit soveværelse.

Jeg har et 32" i stuen nu, men tænker på at gå op til 37"
I soveværelset tænker jeg på 20-26" og gerne med indbygget dvd, men ikke et krav.

Mit budget ligger på ca. 8500,- ialt incl. transport.

Det tv jeg har mest kig på til stuen er et LG 37lg3000 men der er jeg jo gået ud fra åbenbart alle de forkerte ting, så som kontrast, og responstid.
Så nu er jeg på bar bund igen.

Kan i flinke fyre/mænd/herre herinde prøve at hjælpe mig lidt på vej?

Skal måske lige sige at jeg ikke har nogen playstation eller andet der skal tilkobles... ihvertfald ikke på nuværende tidspunkt, og jeg går heller ikke rigtig op i HD da jeg ikke har en sådan afspiller..... er godt tilfreds med mit pioneer surrund sound.

Hilsen Lisa
Af madass32
en Ide kunne måske være at flytte din 32" ind i soveværelset, hvis det altså er en flad,og så se på en panasonic 37PX80 til stuen. det er en plasmaskærm. den har nogle rigtig gode fordele i forhold til lcd, især hvis du kun ser TV og film. den kan fås til rigtig gode priser og er i prisklassen overlegen over alle andre 37" skærme.
prøv at se på www.godpris.dk, www.komplett.dk eller www.cinemagic.dk de går for at have et rigtig godt service niveau og gode priser. :)
Af lisacarstens
madass32 skrev:en Ide kunne måske være at flytte din 32" ind i soveværelset
Desværre det kan jeg ikke..... både fordi der slet ikke er plads til det gamle skramel, og så fordi det er et leje, og gider ikke kaste de penge ud af vinduet længere, da jeg i princippet allerede har betalt det ud for længst.

Jeg har godt læst mig frem til at de fleste herinde anbefaler et plasma, men det er jeg altså ikke rigtig til... :(

Det primære er egentlig lidt om det LG jeg har kig på er noget værd, og så skal jeg finde et til soveværelset for de resterende penge...

Har set at jeg kan få LG'et hos getmore for ca. 6600,-
Har bare hørt så meget godt om LG og har også kun gode erfaringer med det, bla. med min monitor, som virker helt upåklageligt, og super flot billede, selv til de nye "mmorgp" eller hvad de nu kaldes de spil. :)
Af Zacho
lisacarstens skrev:Nu så jeg så lige dette som et evt. tv til soveværelset, men er det overhovedet noget værd... kender ikke mærket og har aldrig hørt om det.

http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... &Soegeord=
Aldrig hørt om mærket.. Hvad med Mirai evt?? De har nogle ok Tv både med og uden indbygget DVD.. Fåes f.eks. hos wupti og andre større butikker.. Kig evt. på pricerunner.dk
Af GodmotherTycoon
Jeg har godt læst mig frem til at de fleste herinde anbefaler et plasma, men det er jeg altså ikke rigtig til... :(
Hvorfor ikke? Du får et bedre tv på alle måder, der er ingen børnesygdomme mere.
Af zyckelmaster
GodmotherTycoon skrev:
Hvorfor ikke? Du får et bedre tv på alle måder, der er ingen børnesygdomme mere.
Enig - det er noget underligt noget at være for eller i såvel Plasma som LCD - fokuser dog på, hvad man får for pengene i stedet.

Og som sagt 1000 gange. Du får ikke en bedre 37" skærm i det prisleje(vurderet rent billedmæssigt) end Panasonic PX80.