Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MRLUND
Jeg har overvejet lidt at købe fjernsyn ved fleggaard. og de har det da også til en fornem pris, men... kan man ikke købe ekstra forsikring hos dem? eller er det bare mig der er en hat til at finde rundt på deres hjemmeside..?

Udover dette, hvordan forgår det når mit fjernsyn går i stykker, skal jeg så kører helt til tyskland med det? eller hvordan? :s

mvh.
MRLUND
Af NoNameDesigndk
Skriv til fleggaard selv ang det med tilfælde af rep.. og det samme med forsikring, men jeg mener de gør det.. men det er vist billigere at finde en anden forsikring, såsom securator.. ?
Af PF
Flegaard er kanon.

Jeg troede at der var en fejl i min nye fladskærm og fik så taget kontakt til dem.

Han havde så snakket med Samsung, og udover at de aldrig havde haft problemer med den model, kunne jeg vælge at gøre 2 ting.

De kunne sende en mand op med et nyt tv og bytte det for mig, eller jeg kunne selv komme ned med det, og så ville de betale rejsen.

Synes da at det er en okay service.

Mine forældre har også købt en vaskemaskine igennem dem. Ingen problemer der. Så jeg ville ikke være bange for at handle med dem.