22 jun 2008, 10:57
Hej alle,
Håber i måske kan hjælpe mig lidt.
Har besluttet at min nye fjernsyn (det første siden jeg var 12) skal være et PX80 fra Panasonic efter de mange anbefalinger herinde.
Der er jo en del penge at spare på diverse netbutikker. Men er lidt i tvivl om hvad det præcist betyder.
Hvis en model er parallel importeret hvad betyder det så helt konkret garanti og de tekniske detaljer:
- Garanti - Kan man fx gøre brug af Panasonic Club (eller er det kun hvis produktet er købt i et Panasonic center)
- Brugsvejledninger. Har fx ikke noget problem med engelsk
- Skærmmenuer. Betyder det reelt noget?
- Undertekster...?
Der har været noget snak om noget med digitale tunere ikke kunne vise danske tekster (forstår det ikke, det kan også have være noget omkring en hd-recorder).
Synes stadig at prisforskellen er ret stor til at jeg vil overveje at købe over nettet.
Håber nogen kan hjælpe.
Håber i måske kan hjælpe mig lidt.
Har besluttet at min nye fjernsyn (det første siden jeg var 12) skal være et PX80 fra Panasonic efter de mange anbefalinger herinde.
Der er jo en del penge at spare på diverse netbutikker. Men er lidt i tvivl om hvad det præcist betyder.
Hvis en model er parallel importeret hvad betyder det så helt konkret garanti og de tekniske detaljer:
- Garanti - Kan man fx gøre brug af Panasonic Club (eller er det kun hvis produktet er købt i et Panasonic center)
- Brugsvejledninger. Har fx ikke noget problem med engelsk
- Skærmmenuer. Betyder det reelt noget?
- Undertekster...?
Synes stadig at prisforskellen er ret stor til at jeg vil overveje at købe over nettet.
Håber nogen kan hjælpe.