Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ribs
Efter at have læst, vurderet, læst, spurgt, læst og spurgt noget mere har jeg endelig fået slået mig fast på Pana PZ80... Så langt så godt!! Nu er næste skridt at finde den billigste :)

Jeg lavede en søgning inde på HiFipriser.dk - http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=452828&searchArea=&Soegeord= - fandt jeg den til 10.945 kr hos Getmore...

Har jo læst nogle blandede følelser omkring getmore - personligt har jeg ingen dårlige oplevelser med dem, men har på den anden siden heller aldrig handlet tv hos dem...

anyways... Er der nogen der har fundet det billigere andet steds??
Af Aad-min-sandwich
Tror ik du finder det billigere. Så vidt jeg ved skal man bare sikre sig at det er den version der hedder PZ80E, da de modeller der ik hedder "E" vidst ikke har analog tuner eller hvordan det var.
Af teamet
Ud fra egen og andres erfaringer vil jeg på det stærkeste fraråde getmore(!)..
Af BrunoB
ribs skrev:Har jo læst nogle blandede følelser omkring getmore - personligt har jeg ingen dårlige oplevelser med dem, men har på den anden siden heller aldrig handlet tv hos dem...
Come on ribs :D
Du er vel ingen tøsedreng, hva?

Husk at melde tilbage hertil.
For russisk roulette er er altid underholdende.
For tilskuererne :p
Af ribs
BrunoB skrev:
ribs skrev:Har jo læst nogle blandede følelser omkring getmore - personligt har jeg ingen dårlige oplevelser med dem, men har på den anden siden heller aldrig handlet tv hos dem...
Come on ribs :D
Du er vel ingen tøsedreng, hva?

Husk at melde tilbage hertil.
For russisk roulette er er altid underholdende.
For tilskuererne :p
Heh, ja... men har heller aldrig haft behov for at sende noget til rep. og tror først det er der problemerne kommer... så vi kan da godt holde liv i tråden i et par år for at vente og se ;)
Af Thor-thor
Hvorfor ikke handle med Dansk It lager, som også har det på edbpriser? Priserne er jo stort set den samme og de har så vidt jeg ved et rigtig godt ry!

T
Af BrunoB
ribs skrev: Heh, ja... men har heller aldrig haft behov for at sende noget til rep. og tror først det er der problemerne kommer...
Hvis vi nu skal være lidt seriøse :o så ser det ud til at lige så snart man
enten vælger et af de produkter de kun fiktivt har på lager
eller der er/bliver noget i vejen med produktet
eller man vil gøre brug af sin 14 dages returret
eller næsten enhver anden fejlmulighed
så ophører firmaet med at kunne kontaktes.

Men det er jo disse nærmest mafiøse forretningsmetoder der gør det rigtigt underholdende for os andre :p
Ja og så det at man yderligere kan grine af at det ofte kun er få hundelapper firmaet er billigere end mere seriøse konkurrenter O_O ;;) ::l