Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pof
Jeg er ret hooked på at købe et Pioneer PDP-428XD, men har kun én lille betænkelighed. Jeg har en ret lys stue, og er lidt nervøs for at det blanke glas på denne skærm vil give mig for mange kedelige refleksioner. Er der nogen erfaringer?

På forhånd tak.
Af Perbo
Havde fuldstændig de samme overvejelser samt mange andre. I min stue har jeg 4 vinduer, og ja jeg kan se reflektioner om dagen, men slet ikke i samme grad som tidl. med min MX 3000. Kan kun sige, at jeg er utrolig glad for mit nye tv. Som tidl. skrevet nægter jeg at tro, at et billede blir ret meget bedre. Er meget glad for, at jeg købte Pioneer i stede for Panasonic, da billede og finish er noget bedre.....
:)
Af pof
Tak. Jeg checkede dit MX3000 på nettet, og de reflektioner jeg så på nettet, ligner mit nuværende TV's. Så det betyder vel at jeg er kommet lidt tættere på mit Pioneer O_O
Af gullip
Der er ikke mere genskin på mit 508xd end, der var på mit gamle panasonic CRT og har også ret store vinduer =) Det er selvfølgelig mest optimalt, at se TV når det er blevet mørkt, men sådan vil det jo nok være med alle TV :)
Af pof
Så mangler beslutningen bare at komme igennem kone-filteret :p
Af gullip
[quote="pof"]Så mangler beslutningen bare at komme igennem kone-filteret :p[/quote]

:p Du bør overveje at få det ISF kalibreret efter det er blevet indkørt. Der kører i øjeblikket et tilbud på recordere.dk, hvor du sparer 500, så tilbuddet lyder på 2300,- det løber indtil slutningen af næste måned.
Af pof
Så står den i stuen, og problemet er meget mindre end mit gamle TV :)

Fin skærm (B