Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Perbo
ER der nogen herinde, som har de optimale indstillinger til 428XD mht. kontrast, farve etc.? eller evt kunne henvise til et test, hvor man lægger tallene frem!!!

Er stadig super tilfreds med mit køb - og rigtig glad for, at jeg valgte Pioneer....
Af Dr. Zelig
Nu ved jeg godt det ikke lige drejer sig om det du skriver om, men hvilken fod / ophæng har du?

Jeg har lige købt et magen til, men det står i æsken fordi der ikke er nogen fod med og jeg vil også gerne blive ligeså glad som dig for det, men det kræver at jeg kan tænde det.... :(
Af bantam
Det er ikke optimalt at kopiere kalibreringsindstillinger fra andre skærme - men hvis du er interesseret, kan du evt. smutte forbi dette indlæg:

http://www.recordere.dk/forum/forum_pos ... PN=0&TPN=1

- hvor vi har arbejdet en del med kalibrering af et 508XD - måske kan du blive inspireret. Mit råd er umiddelbart, at du som minimum ikke ændrer på de parametre, der handler om "COLOUR MANAGEMENT", og at du ved, at hvidbalance-indstillingerne (R High, G High, B High, R Low, G Low, G Low) også som udgangspunkt er ret unikke for den individuelle skærm.