Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af zenne
Hejsa
Nogle som har erfaringer med overnævnte butik? De har ligeledes en fysisk som hedder Computercentrum.dk :)

På forhånd tak :)
Brugeravatar
Af hightower
Har brugt dem een gang - det var ok, selvom deres leveringstid ikke helt stemt overens (var 3 dage). Sendte varen retur og den blev krediteret.. måtte dog rykke dem efter 14 dage for at få pengene, hvilket jeg så fik et par dage senere.
Af Venta
har sendt vare retur til dem, i henhold til punkt 4. men de vil ikke give mig mine penge, når jeg kigger på hvordan det går for dem, ser det ud til at de er ved at lukke. så pas på.

Salgs & Leveringsbetingelser pr. 1. oktober 2007

4. RETURRET
Ved køb hvor varebestillingen foretages over telefon eller Internettet har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesretten regnes fra det tidspunkt hvor varen overdrages til forbrugeren. Skulle købet fortrydes indenfor 14 dage tilbagebetaler ComputerMail købesummen.

Som kunde kan du benytte fortrydelsesretten på en af følgende måder:
• Nægte at modtage varen
• Overdrage varen til Post Danmark eller anden fragtmand senest 14 dage efter modtagelsen
• Ved at returnere varen på anden måde inden 14 dage

Forudsætningen for at anvende fortrydelsesretten er, at varen tilbageleveres i væsentlig samme stand, som ved overdragelsen. Returneres en varer ikke i væsentlig samme stand, kan det aftales at ComputerMail kreditere en del af den oprindelige salgspris. ComputerMail anbefaler at De gemmer originalemballagen indtil De er sikker på, at De vil beholde varen, da originalemballagen i nogle tilfælde udgør en væsentlig del af varens værdi.

Ved returnering af Softwareprodukter forudsættes yderligere, at forseglingen er ubrudt og produktet på ingen måde er blevet aktiveret eller registreret.

Omkostninger ved at sende varen tilbage påhviler forbrugeren. ComputerMail returnerer beløbet inden 30 dage i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens § 21c, stk. 3.