Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af spawnman
Hej med jer,

jeg kigger på udgivelses kalenderen for 2008.

Jeg vil gerne købe x3500 52" - men kan se at aug / sep udkommer der en serie der hedder xbr6 og 8 - er det den udlandske betegnelse for x3500 (nuværende xbr4) ??

Jeg har tid til at vente til de nye kommer - er blot i tvivl om der er en udgave over / under eller erstatning for x3500.

Håber der er nogen der kan hjælpe - på forhånd tak.

Mvh

J.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
XBR serien er forbeholdt det amerikanske marked (og et par andre), så det er ikke den der kommer til Europa i september.

Jeg gætter på at den næste i rækken vil hedde X4000, i stil med de nye W4000 og E4000 serier der lanceres i disse dage.

Om XBR6 kan bruges som indikator for X4000, er jeg dog lidt i tvivl om. Der har hidtil været nogle forskelle på de to modeller.
Af spawnman
Hej Rasmus,

det lyder ok - men tror i ikke det er en guideline for hvornår der ligeledes kommer nye modeller i EU?

Om den så kommer til at hedde X4000 er jo ikke så vigtigt - blot en ca. dato for hvornår de nye "forbedrede" modeller kommer :)

Tak for hjælpen

Mvh
J
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jo helt bestemt. Sony plejer at lancere nye modeller i efteråret, så september/oktober er nok et godt bud på en nye X serie.

Og W og E serierne er jo lidt om hjørnet.