Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Eksperter

Er ny her i forummet, håber ikke der findes en tråd helt magen til. Kan se der har været meget snak om netop disse to modeller, og at I generelt anbefaler at vælge PX80-modellen over Samsung-skærmen.

MEN, jeg kommer formentlig til at bruge min PC tilsluttet tv-skærmen en hel del, mit spørgsmål er så:

Med hvilket TV får jeg så det bedste "computer-billede" ? Og risikrer jeg det der 'burn in' hvis jeg vælger PX80'eren (altså plasma)?

On a side note, kan jeg se at Elgiganten sælger et LG 50PC55 til 8888 kr. som et åbningstilbud - det lyder jo vildt? men er det noget lort?

På forhånd tak for hjælpen
Mvh
Stefan
Af Pejsen
Mange tak.

Ja det også hvad jeg har læst, men ved ikke om der er nogle skærme der decideret ikke egner sig til pc-tilslutning, vil jo gerne have et skarpt billede der også.

Skal man stadig være bange for at et billede kan 'brænde fast' på Plasma skærme?
Af parasound
Hej Pejsen

hvor har du set den til 8888kr.- kan se det er i Elgiganten men hvor kan se du bor på Frb

Har selv en lg50pc55 og vil gernehavde en til hvis den kun koster 8888kr.-

så send lige en mail til mig på [email protected] på hvor det er
Af Zacho
Pejsen skrev: Skal man stadig være bange for at et billede kan 'brænde fast' på Plasma skærme?
Det kan det desværre ja.. men hvis man ikke presser det for voldsomt de første 100timer i farverne og ikke lader den stå på tekst tv flere timer i træk så er der vidst ikke noget at være nervøs for..
Af Pejsen
Zacho skrev:
Pejsen skrev: Skal man stadig være bange for at et billede kan 'brænde fast' på Plasma skærme?
Det kan det desværre ja.. men hvis man ikke presser det for voldsomt de første 100timer i farverne og ikke lader den stå på tekst tv flere timer i træk så er der vidst ikke noget at være nervøs for..
Ok, jeg må indrømme jeg stadig er helt i vildrede om jeg skal vælge Panasonic'en eller Samsung'en...

Parasound det er en lokal El Gigant der åbner her i weekenden, der er vist kun 25 stk.