Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hef
Hej

Er der nogen, der kan anbefale et godt sted at købe PX80? Jeg ved ikke om der er nogen inde på hifipriser.dk, er har dårligt rygte osv...
Af hef
Hov denne her skulle vist havde været i forhandler-forumet. Jeg beklager... -kan en admin flytte?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Find en forhandler der er autoriseret fra Panasonic, så slipper du for at skulle have noget med forhandleren at gøre hvis TVet får en fejl i fremtiden. Der er op til flere tråde i vores TV-sektion der handler om køb af dette TV, hvoraf flere af dem har links til autoriserede forhandlere.

Et eksempel kunne være her:
http://www.knot.dk/shop/item.asp?id=868 ... -PLASMA-42
Af aaroe
Hvis jeg skulle købe det, så valgte jeg P&P Radio i Århus. De er autoriseret Panasonic Center. Tv'et koster 9500,- inklusiv levering til døren. Bor du i østjylland, så leverer P&P Radio selv.
http://www.ppradio.dk
Af chico
Se Buddinge Radio og TV kr. 8.500 det er billigt - leveret til døren - skulle komme i næste uge i alle Pana Centre til 8.995 Buddinge er autoriseret Panasonic forhandler - husk at blive medlem af klubben og få 6 mdr. garanti ekstra.
Af aaroe
chico skrev:Se Buddinge Radio og TV kr. 8.500 det er billigt - leveret til døren - skulle komme i næste uge i alle Pana Centre til 8.995 Buddinge er autoriseret Panasonic forhandler - husk at blive medlem af klubben og få 6 mdr. garanti ekstra.
8500,- er vel at mærke for 37". De 9500,- hos P&P er for 42" udgaven.
Af hef
Ok mange tak for svar. Tror det blir der i Buddinge! Det er lækkert med 30 måneders garanti og 0 pixel-fejl garanti! Også et kæmpe plus at man ikke skal ligge og bøvle med at sende den til en internetforhandler et eller andet gudsforladt sted, hvis der er noget galt.
Af aaroe
Selv tak :)
Umiddelbart er det lige meget om du vælger Buddinge eller P&P. De er begge Panasonic Center, og du får de samme fordele, Panasonic Club, 0 pixel fejl mm. Bor du derimod i Østjylland, så ville jeg klart vælge P&P, da de selv leverer på din adresse mellem 8-23. Så risikerer du ikke at en eller anden fragtmand smider rundt med dit kæreste eje :)
Af chico
Hej igen!

Kan se at Buddinge har 42 tommer til kr.9.485 og

nej jeg skal ikke anbefale den ene frem for den anden - kun til orientering!!