Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af shearer
Hi

jeg har et Panasonic 42px70 som er ca 7 mdr. gammel det skal jeg nu ha til ret. da jeg mistænker det for at have en fejl i sted, da den ikke skal kan finde ud af at håndtere overgangen mellem nogle farver.

når den viser en mørk baggrund, så lyser den helt op. så det sorte bliver grå/lys hvid.

jeg har snakket med forhandleren og de har sagt jeg bare skal sende den ned til dem. men her kommer mit spørgsmål så. Er det ikke noget med at Panasonic selv tilbyder at hente tv ved kunderne uden det koster noget. eller sker det kun ved handel via panasonic-center.dk

nogen der kan hjælpe mig her ?
De vil nemlig have 400 kr for at hente og levere det igen.
Af red_martians
Bare sig til dem, at købeloven si'r at de skal hente det. Den er dog lidt uklar, hvad angår det, men 42" og plasma må anses som værende svært at transportere. Især pga. kravet til at det skal stå op under transport. I alle tilfælde er det klar en fordel at have gemt embalagen, så du har dit på det rene.
Af aaroe
Hvis TV'et er parallelimportert, så mener jeg, at du selv skal stå for transporten. Hvis det derimod er købt gennem Panasonic Danmark, så kan du bare ringe, så henter og bringer de, uden beregning.