Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Axaion
Ja, som topic nu siger, jeg leder efter nogle råd til hvilken 19" fladskærm jeg skulle vælge, skulle helst være ligeså hurtig som Viewsonic vx922 eller hurtigere

Jeg spiller mest FPS og Wow, Så responstid er meget vigtigt for mig, kontrast er selvfølgeligt også vigtigt, men respons er nu vigtigts, da jeg ikke kan finde vx922 nogen steder, og det skulle da vist stadig være den bedste 19" gamer skærm der er? hvis ikke, Så kast sten efter mig, men ikke for tunge sten! :)

Takker mange gange for råd der forhåbeligt kommer :)

glemte at sige, det må ikke være en widescreen :)
Af Axaion
og den er bedre end vx922 på alle måder? så slet ikke vx922 nogen steder på det link der :o

Men takker for linket, vil prøve at finde nogen reviews :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du bad vel heller ikke om et link til VX922, gjorde du? Som du selv siger, så er den svær at få fat på, så derfor har vi den ikke på listen. Det er trods alt en aldrende skærm.

Ja, LG L1982U burde være bedre på alle punkter.
Af Axaion
nej, spurgte ikke efter et link til den, var bare nysgerrig om hvorfor den ikke var på listen, da så vidt som jeg ved, at det jo stadig er en af de bedre gaming skærme :)

Men takker mange gange for linket, vil lige se om jeg kan støve.. 2000 kr op den er steget fra 1600 :(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, VX922 er stadig en af de bedre skærme, men Viewsonic lader til at satse mere massivt på de lidt større modeller i øjeblikket.

2000 kr. kan godt synes af lidt meget når man tænker på hvilke modeller der ellers findes i dette prisleje - og vel og mærke på 3" mere.
Af Axaion
den er steget fra 1600 dog, hvilket jo ellers var en fin pris :o)
Af Axaion
Har kigget lidt rundt, men kan sq ikke rigtigt finde den nogen steder til en go pris, men hvordan er BenQ x900 I forhold? Hvis der er nogen der har tester den :>

Kunne nemlig finde den for 1400
Af Axaion
LG L1982U Black
LG L1982U-BF Black

Hvad faen er forskellen, ud over 600kr?
Af TYBO
hvorfor ikke bare tage en 22" når du er igang....prisen er ca. den samme.
Gamer selv med en 22"...det er fedt.
Af Axaion
en 22" føles alt for stor til mig, især da jeg ikke lige har plads til at skubbe den længere bagud, hehe
er vel også lidt af en cs nørd (du må ikke slå! :o)

rettet 19" til 22" :p
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Axaion skrev:LG L1982U Black
LG L1982U-BF Black

Hvad faen er forskellen, ud over 600kr?
Der skulle ikke være nogen forskel, men forhandleren har nok oprettet varen under et forkert navn i sin database.
Af TYBO
22" er fino i CS :)
Gamer selv CS:S på højere plan.

Men CS kommer nok til at se lidt for LEGO ud :) (Mere end det er i forvejen).

Så CS:S på en 24"....så gider man ikke se det på en 19" mere :)
Af Axaion
Takker yakken, spiller nemli cs i 800x600, ser sq kantet ud i forvejen :D

nogen ide om hvordan lg'en er i forhold til x900 fra benq forresten? bare nysgerrig :D har nemlig set at den mangler et par teknologier