Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hagar
Hej,

Skal have mig en ny skærm til afløsning for min gamle Dell 1901 med soundbar.

Vil gerne have en 24" med HDMI indgang og indbyggede højttalere.
Kan nogen forslå nogle muligheder ??

Skærmen skal bruges til alt muligt :) Dvs en lille smule spil, programmering, TV, osv. Ingen hardcore gaming eller professionel grafikbehandling.

PC=Q6600+Radeon3850 HDMI

Mvh
Af arsukfjorden
Har selv HP W2207h. Det er en 22", men man kan også få den i 19" og 24". 19" hedder W1907h, 22" W2207h så mon ikke 24" hedder W2407h.
Den er i hvert fald med HDMI indgang, nogle små højtallere som er fine nok til hverdags brug, men skal der spilles musik så skal du nok have fat i nogle andre.

Ellers er skærmen(22" i hvert fald) udstyret med Pivot funktion. Dvs den kan vendes 90 grader så den bliver til en slags "highscreen" i stedet for widescreen. Det er perfekt til surfing på nettet da sider i browsere i widescreen skærme altid er hvide da de ikke bliver brugt.
Nu bliver skærm i stedet dejlig høj så man kan se en dejlig masse informationer. Super samrt!

Ellers er det også en god skærm med BrightView som jeg er ret vild med(nogle er så ikke, men det er en smags sag)

Opløsningen på 24" modellen er 1920 x 1080 og den har en respons tid på 5ms samt en dynamisk kontrast på 3000:1.

Prisen på den er vist nok de 3.500kr, men du får ikke en 24" skærm til særlig langt under 3k.

Mvh Arsukfjorden