13 mar 2006, 21:28

Jeg har idag været i både El Giganten og Computer City og kigget på bærbarcomputer og flere, for ikke at sige næsten alle havde den famøse crystal brite belægning på displayet. Jeg spurgte en medarbejder begge steder om det ikke var generende med refleksion og sådan. Men det sagde de begge steder at det var det ikke medmindre man sad lige foran et vindue med direkte sollys, og at det desuden var fremtidens skærmtype. Den ene anbefalede ligefrem en bærbar med crystalbrite skærm til brug af photoshop(Som jeg bl.a skal bruge den til). SÃ… hvad skal jeg gøre... Er det bare jer der er nogen gamle konservative forstokkede brokkehoveder, der lader sig genere af de mindste bitte små refleksioner, og ikke vil anerkende fremtidens teknik. 
Eller skal jeg gå efter en skærm uden?
mvh
Dlejt.

Eller skal jeg gå efter en skærm uden?
mvh
Dlejt.

Jeg har selv haft kigget på en Acer, og jo det giver da lidt mere spræl i farverne på et TN panel, men jeg synes ulemperne er større end fordelene.
 Jeg har selv haft kigget på en Acer, og jo det giver da lidt mere spræl i farverne på et TN panel, men jeg synes ulemperne er større end fordelene.