Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpnaels.dk

Er det muligt at købe et vægbeslag med en arm til sit tv, som ikke kun kan trækkes direkte ud fra væggen, men også horisontalt "langs" væggen?

hvis den perfekte plads til ens tv nu er optaget af et vindue, ville det være praktisk med et vægbeslag med en arm, så man lige kan rykke tv'et ind over vinduet.

På forhånd tak :)

- Nowak
Af nowak
ingen der har hørt noget om sådan et ophæng? O-O
Af nowak
yakken skrev:Snakker vi om noget ala dette:
http://www.vogels.com/pages/consumer/pr ... =31&id=783

Den kan foldes sammen så den ligger op af væggen og udvides så TVet kan flyttes frem og ud til siden.
Ja det er noget ala det.. mine forældres lcd tv hænger på sådan et vægbeslag fra vogel, men armen kan altså kun udvide sig i én retning, så kan tv'et drejes med en vinkel på x antal grader (kan ikke lige huske hvor mange). Hvis nu armen kunne trækkes ud langs væggen, istedet for direkte ud fra vægen, ville det være det jeg leder efter :)

- nowak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Kan dén jeg linker til ikke dét? Den udvider sig som en saks, men kan da også flyttes ud til siden? Mine forældres har i hvert fald været monteret "skævt" på det beslag idet TVet skulle føres ind i et hjørne.
Af nowak
Nå for søren, vidste ikke at man kunne montere vægbeslaget "skævt". Hvor langt kan tv'et så ca. trækkes ud langs væggen? Altså fra vægbeslagets centrum til monteringspladens centrum?