21 mar 2008, 20:52
Hejsa jeg skal bruge en ny skærm her hjemme og denne gang skal den så være 22" jeg blev først lidt lokket af en AL2216WD pga den lave pris men folk anbefaler man smider lidt flere penge og køber en samsung 226BW, det forstår jeg dog ikke helt da der er kommet en nyere? Så faldt jeg lidt over asus VW222U som på nuværende tidspunk koster det samme som samsung'en.. Jeg syntes helt klart Asus'en er det pæneste valg men jeg har nu haft min gamle Samsung i 2 år og har været rigtigt glad for den så det må jo tælle for lidt.
Men er lidt i vilrede her Asus eller Samsung(i såfald 226BW eller 2232BW? og er forskælden på dem nogen specielt?) Eller kan jeg lige så godt tage den billige Acer?
ps: skærmen skal primært bruges til strategi spil men den skal også kunne klar fps.. film hænder men det er helt klart til spil og netsurfing der er i føresædet
Men er lidt i vilrede her Asus eller Samsung(i såfald 226BW eller 2232BW? og er forskælden på dem nogen specielt?) Eller kan jeg lige så godt tage den billige Acer?