Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa,

så skal det være, jeg skal have mig et nyt TV og har fundet ud af at 37" er størrelsen der passer mig, men så ved jeg heller ikke så meget mere.

Skærmen skal blot bruges til alm. tv samt lidt DVD film.

Jeg har set på følgende 2 modeller, og vil gerne høre hvad i vil anbefale og om der evt. er en helt anden model jeg skal købe.
Budgettet siger op til 8500 - men jo billigere jo bedre.

Modellerne er:

Panasonic 37PX70E - DKK 8239
Samsung LE-37M87 - DKK 7475

Håber i kan hjælpe mig alternativ napper jeg nok Samsung da den er billigtst ;)
Af zyckelmaster
Hvis du hovedsageligt skal bruge det til alm. tv og dvd, så er der ingen tvivl om, at Panasonics PX'er er det bedste fjernsyn for dig.
Af Lasse
ArticFruit skrev:Smid de 500 ekstra og køb pana px80, det har jeg lige gjort, og tv'et er helt kanon (B

Se denne tråd...

http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=6134
ja man kan jo altid smide lidt extra oveni, men nu er jeg ikke den store ethusiast, og håbede derfor at der være nogen der kunne komme med en anbefaling af et evt. billigere TV - hvis muligt, som er ganske OK til mine "minimale" behov.

Mvh
Lasse
Af zyckelmaster
Jamen dit eget forslag med PX70 er nok det bedste bud på et godt fjernsyn til alm tv og dvd - selvfølgelig findes der billigere fjernsyn, men så er billedkvaliteten også værsentlig ringere. Jeg tenderer i øvrigt til at ArtiFruit ret i, at de 500 kr. ekstra for PX80 er godt givet ud.