Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er igang med at prøve at finde et fladskærms-fjernsyn. Jeg er vant til at købe hardware i Tyskland og England, så det var naturligt for mig at rette blikket der.
Jeg stødte på denne side http://www.ema-electronics.com/ som har nogle "interessante" tilbud. Bl.a. PIONEER PDP-6010FD 60" til omregnet 16.850 kr., hvilket virker _meget_ billigt, i forhold til hvad jeg har set andre steder. En playstation 3 koster omregnet 2.200 kr. for 60 Gb modellen, også langt under andre steder, og det hele fås belejligt nok med stort set gratis fragt inkluderet.
Der står under information, at der har været mange kunder, og noget om at en del af kunderne har været de første til at videresælge nye produkter, hvilket virker ... som bondefangeri.

Inden jeg nåede at tænke så langt bestilte jeg et Samsung DLP fjernsyn, på efterkrav godt nok, så der skulle ikke kunne ske det store ved det indtil videre. På mail-ordrebekræftelsen fik jeg ordre nummer 9, hvilket virker mystisk hvis der har været mange kunder. Da jeg fuldførte bestillingen fik jeg at vide at jeg ville blive kontaktet af en sælger vedrørende betaling...

Er det bare mig eller lugter det langt væk af bondefangeri ?

Hvis ikke er jeg da frisk på at modtage et 50" DLP fjernsyn til omregnet 5.500 kr. Godt nok beregnet til det amerikanske marked, men man er vel nørd ;)

Edit: Hmm.. Måske firmaet er placeret i USA, der står bare en engelsk adresse på hjemmesiden.

Update: Nu er jeg ret sikker på, det er fake. Fandt en side i USA, der mindede ekstremt om den www.gadget-area.com , den var der andre, der havde erfaring med, og det var en phishing side. Heh. Det minder mig om at lade være med at bruge samme password til forskellige ting - har lige skiftet et par passwords, meget hurtigt. :P