Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

har brug for hjælp, ved ikke meget om lcd skærme, har købt en 46" samsung le46m87, o9g er ikke tilfreds, billedet tværrer nærmest ud.
vil tilbyde symbolsk beløb for at komme forbi og komme med et råd.
vil gerne have bekræftet at billedet skal se sådan ud, eller der r en fejl på mit tv. syntes det er det samme veh dvd, det skulle jo ellers være perfekt kvalitet.
Håber at få hjælp/svar
Af Bliss
har du ikke et digitalcamera så du kan tage et billede af det? cameraet skal være rimeligt godt ellers får vi ikke noget ud af det.
Er du sikker på det er skærmen og ikke dine kabler som er for ringe?
Har du prøvet at indstille tv'et?
Af jnjensen
Kan prøve at ligge et billede ind, ved ikke om kablerde er gode nok, problemet er at selv ved dvd, der er forbundet med scart, er dårlig kvalitet, har indstillet tv efter manual.
Ville meget gerne have en med forstand på det forbi, men da det er købt på nettet, har jeg ikke mulighed for at få en fra butikken.
Af jnjensen
Det er nærmest en flimren rundt om personer og ting der bevæger sig, billedet er "grumset"
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Prøv at slå alle de "billedforbedringer" fra i menuen som du kan. De gavner som regel ikke.
Af jnjensen
Har prøvet det nu, utroligt, men ser ud til det er væsentligt forbedret???
der er mange indstillingsmuligheder med billedforbedringer, som ikke firbedre, har prøvet at lege lidt, og flere forringer(efter min mening), ikke let at indstille uden viden.
må prøve at lege lidt, og må så få en ud at kigge på det hvis jeg ikke bliver tilfreds.
Håber godt nok det bliver forbedret
Af noel.dk
jnjensen skrev:Har prøvet det nu, utroligt, men ser ud til det er væsentligt forbedret???
der er mange indstillingsmuligheder med billedforbedringer, som ikke firbedre, har prøvet at lege lidt, og flere forringer(efter min mening), ikke let at indstille uden viden.
må prøve at lege lidt, og må så få en ud at kigge på det hvis jeg ikke bliver tilfreds.
Håber godt nok det bliver forbedret
Flimren rundt om personer kan oftest løses ved at slå "movie plus" fra.