Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa alle :)

Der er alt for mange billige og dyre tv, der ser underlige ud.

TV'et må meget gerne have en LILLE ramme omkring, og et meget enkelt udseende (evt. knapper i siden). Helst så fladt som muligt, og have lette/simple menuer. Det må rigtig gerne være 'knald-billigt' det er klart..

Vi har et 32" tv, som er begyndt at lyde som en pejs. eller nærmere som en gejgertæller. Det er kun når vi ser tv og ikke dvd film ?

Nogle gode forslag eller ideer til billig fornyelse ? O-O
Af aero
Hej

mange tak for dit reply nick_s!

jeg havde forestillet mig et lcd type 1900x1000 (og min pc skærm også er lcd..dog kun 1600x1200). det panasonic px70 har heller ikke så smal en kant igen. Men det ser nu ud til at det er en rigtig god model med gode specs og fin pris :) . Er det ikke bedst at få et LCD i stedet for plasma, mht. 'burn-in' ?

er der nogle der kan snakke med på px70 modellen ?

er der andre der har forslag til en model der kunne passe mig/os ? Den bedre halvdel skal også lige godkende det. Kan det betale sig at vente ? (det kan det vel nok altid ang. elektronik, hvis man kan)

Jeg kan slet ikke finde ud at hvordan jeg skal kunne søge efter et tv med smal kant. Og på hifipriser.dk lader det til at man heller ikke rigtig kan regne med tykkelsen(dybden) af tv'et, da de for det meste skriver dybden MED fod/sokkel. dertil må jeg selv gå ind på mærkernes egne hjemmesider og finde den info. Jeg har jo tænkt mig at hænge sådan en kolos op på væggen altså..og har ikke tænkt mig at bruge foden.

igen tak nick for dit forslag, jeg må finde et review at den skærm ;)

aero
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
PX70 er måske dét mest diskuterede TV herinde, så hvis du søger lidt efter det, så finder du en masse kommentarer.

Har du overhovedet brug for så høj en opløsning? Tjek her hvor tæt du reelt skal sidde på TV'et for at få udnyttet den opløsning:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... tart_from=&