Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af db
hej
nu har jeg fået denne dejlige fladskærm, men hvordan kan man se om der er nye opdateringer og kan man selv opdatere den? den har godtnok en funktion med den automatisk kan hente opdateringer, men jeg har ikke tålmodighed til at den skal stå en hel dag på digitalt tv for lige pt kan jeg kun se DR1 og TV2 på digitalt på kabel
Af db
bumb. virkeligt ingen der har en ide om det?
Af Beckham
Hmm...ved ikke helt hvad det er for nogle opdateringer du snakker om? Nogle gange skal der en tekniker til for at opdatere firmware og den slags, mens i andre tilfælde kan man få en USB memory stick med en opdatering på. Men det afhænger jo alt sammen af hvilke indgange tv'et har.
Af db
tv'et har memorystick indgang, syntes bare jeg har hørt nogle herinde snakke om at de har fået opdateret firmware på deres sony fladskærme men det har måske været de lidt større modeller
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mon ikke et opkald til Sony Danmark kan opklare det?
Af db
Nårh jo, doh. Tak Yakken, havde kigget på hjemmesiden i tilfælde af de skulle have været så smarte at lægge nyeste firmware op på hjemmesiden så man selv kunne downloade den men det har de ikke være så venlige at gøre