Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej. Måske vil visse forretninger, der har et større parti på lageret, sælge ud, men det er der bare ikke rigtigt nogen der har...
Af niels_1984
okay.... I en anden tråd forslåes philips 42PFP5332 som alternativ til px70'erne. Er det et TV som du kender til?
Af madass32
har set den omtalte philips, jeg ved ikke om der var noget galt med lige precis med det fjernsyn, men det er det værste billed jeg længe har set og jeg fik enda lov til at prøve at stille på det, farverne var mudret og sort var ikke engang tæt på grå :s
Af Nick_S
madass32 - jeg kan ellers godt stille det så det står nogenlunde :) Men vil stadig til hver en tid sige at PX70'eren er et bedre køb :)

Merlin har PX70'eren til 10k for tiden.
Af lclauridsen
Nogen der har en ide om hvornår de danske netbutikker forhandler PX80 modellerne og hvad prisleje vi ca befinder sig i ?

VH Lars
Af mortena1980
Synes jeg, hører så meget godt om dette tv. Fungerer plasma godt med PS3?
Af khougaard
Ja, det fungere rigtig godt giver et klart og tydeligt billede, men det kommer jo også an på hvilken skærm manc sætter til!
Af mortena1980
Hvis det nu f.eks. var PX70, som jeg satte sammen med en PS3, ville jeg så blive skuffet?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, det tror jeg bestemt ikke du vil. Med mindre du sidder klods op og ned af skærmen, så er opløsningen på PX70 udmærket til PS3.
Af contreau
Hej

Jeg havde bestilt et panasonic th42px70 igennem en direkte forhandler af panasonic (engros) for 2 uger siden, har dog netop modtaget den kedelige besked om at modellen er udgået og produktionen er stoppet (derfor den har været i rest ordre diverse steder) - afventer dog et tilbud på den nye px80 model.

Ved i hvad px80 serien kan som px70 ikke kan?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Efter sigende skulle en af de største forbedringer i den nye generation af Panasonic skærme være sort niveauet. Enkelte siger på niveau med Pioneer, men det tvivler jeg nu alligevel på.

Tiden må dog vise det. PX80 skulle dukke op i løbet af marts og derefter følger de nye serier løbende.