Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DonJohnny
Hej! Jeg har lige købt et Toshiba 32C3500P! nu skal jeg have det op at hænge på væggen, og er meget i tvivl omkring ophæng - egentlig havde jeg bare overvejet et, så det sad helt fast på væggen, så det hverken kunne drejes eller lign.

Men egentlig tænker jeg at det ville være fedt at have et ophæng der evt. gjorde det muligt at "dreje det ud" fra væggen, hvis I forstår.

Det er ikke ekstremt nødvendigt, men ville være en ekstra feature ;) Derfor vil jeg høre hvad ophæng koster, den simple slags, kontra den lidt vildere?

Evt. om I har et par forslag til et specifikt ophæng el lign., der passer til det TV jeg har købt?

Tak !
Af gab
Hvordan er TV'et? er selv på udkig efter et, så vil da lige høre hvad du syntes om dette :)
Af Smith
Jeg ville nok tage dette Vogels beslag, det kan drejes rimeligt og skulle være god kval: Vogels EFW 6245. Det skulle klare op til 32".
Af DonJohnny
-> Gab. Jeg er rigtig glad for TV'et - synes selv det står med noget flottere billede end mange af de andre 32-tommers fjernsyn jeg har været rundt og kigge på ;)

Så klart tilfreds

Eneste minus indtil nu - min bærbar HP Pavilion dv5000 ser ikke ud til at være kompitabel med fjernsynet? ellers har jeg bare fået fat i et dårligt kabel? Når jeg forbinder den, og går på "PC"-mode, står fjernsynet bare og blinker mellem sort/grå mens den viser VGA1 oppe i hjørnet!!!