Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg er 97% pct sikker på at ovenstående er tv'et for mig, hvorfor jeg er pånippet til at bestille det. Synes designet er rigtig flot og billedet umiddelbart er godt.
Det er 37" udgaven af denne model:
http://www.samsung.com/dk/products/tv/l ... 0m86bd.asp

Jeg vil dog meget gerne høre om meninger om ovenstående tv fra folk, der har ovenstående model, eller 32" eller 40" udgaven af M86/M87 og også gerne høre fra folk, der også evt. også har haft ovenstående tv i deres overvejelse, da de skulle købe nyt tv, men alligevel har valgt at købe et andet...

Det jeg især studser over er, at manden i Hifiklubben, jeg talte med, sagde at tv´ets panel ikke var lavet af Samsung selv i modsætning til 32" og 40"-udgaverne. Hvis sandt, har dette nogen betydning? Herudover - betyder Super Clear Panel noget væsentligt?

Det skal siges, at jeg har søgt på flatpanels og andre sider om disse forhold, men desværre ikke fundet svar, der endegyldigt kan afklare disse ting for mig, hvorfor jeg håber på at få svar i dette forum.

Mvh.
Martin
Brugeravatar
Af Andromedia
Jeg har meget længe overvejet at købe 40M86'eren. Jeg synes man får rigtig meget for pengene. Det eneste jeg synes ikke lever helt op til resten af TV'et er at store bevægelser godt kan hakke. Feks panoreringer ser lidt grove ud.

Bortset fra det er billedkvalitet helt i top.

Det med superclear panel giver en rigtig god kontrast i forhold til traditionelt LCD. Tilgengæld er panelet også mere blankt og giver reflektioner ligesom på plasma skærme.
Af Tjubakka
Men er en mangel af Super Clear Panel noget man lægger mærke til på 37M modellen?
Brugeravatar
Af Andromedia
Det kommer jo an på hvor vigtig man synes en god kontrast er. Hvis det ikke genere dig at den sorte kun er mørkegrå er det jo ikke noget problem.

Tag ud i en butik og kig på det.
Af Nkaj
Jeg købte Samsungs LE37M87 sidste mandag.

Jeg synes det er et mega fedt Tv :D

Jeg købte en Playstation 3 tre dage efter, og billedet er rigtig godt.

Selv på det analoge signal står billederne rigtig godt. Så jeg forstår ikke alle dem, som siger at Samsungs analoge Tv signal er dårligt.

Jeg har bestilt et HDMI, som skulle komme i dag.

Jeg er ovenud tilfreds med mit Tv, så du kan roligt købe det. Det er alle pengene værd :)
Af Tjubakka
Jeg har i dag fået leveret mit 37M86BDX.

Vil bare sige, at det er et fantastisk tv. Billedet står rigtig godt til mit digitale tv. Til 8k synes jeg, hvis jeg selv skal sige det, at det er god value for money!

Næste skridt bliver så HD...

Tak til jer der svarede.