Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa

Jeg har lige købt mig et helt nyt Samsung LE46M86BD.
Der er vandrette streger/bølger der løber ned over tv'et på samtlige analoge kanaler samt begge scart indgange (testet med Nintendo Wii og DVD afspiller). De øverste 20 cm af skærmen løber stregerne/bølgerne opad. De er utydelige men trælse, for de skal bestemt ikke være der!
Når jeg bruger component (Xbox 360) og HDMI (DVD) er der ikke noget galt.
Jeg har søgt lidt på google og fundet nogle udenlandske fora hvor folk har samme problem. Men jeg har endnu ikke fundet en løsning. De fleste har bare fået byttet deres TV eller købt noget andet.
TV'et er produceret i November 2007 så det skulle indeholde den nyeste firmware.
Er der nogen der har nogle inputs?

Først købe jeg to stk. Sharp LX46XD1E med pixelfejl, så prøver man et Samsung, som så også bøvler :( Utroligt!
Af Nick_S
Nooo. Du er da virkelig heller ikke særlig heldig når det kommer til TV hva ? ;)

Men så vidt jeg husker det er det kun nogle dage siden du købte det der hos shg - tvivler på at en ombytning sku være noget problem :)
Af Muggs
Nick_S skrev:Nooo. Du er da virkelig heller ikke særlig heldig når det kommer til TV hva ? ;)

Men så vidt jeg husker det er det kun nogle dage siden du købte det der hos shg - tvivler på at en ombytning sku være noget problem :)
Nej det kan man godt nok ikke påstå :s

Ja jeg købte det i mandags. Men nu er SHG's returret jo ikke eksisterende, så mon ikke de vil holde på at reparere TV'et i stedet for en ombytning?

De har fået en mail igår aftes, som jeg afventer svar på :)
Af Nick_S
Hvad mener du med at den er ikke eksisterende? de plejer da altid at ombytte alting når man køber hardware hos dem :/
Af Muggs
Nick_S skrev:Hvad mener du med at den er ikke eksisterende? de plejer da altid at ombytte alting når man køber hardware hos dem :/
Når man handler over nettet hos dem, giver de 14 dages returret.
Handler man i butikken er der ingen returret.
Ved så ikke hvordan det forholder sig med DOA sager.
Af Muggs
Så fik jeg svar på min mail, fra SHG.
Han mente at jeg ville få det ombyttet med det samme hvis produktet var komplet. Og det er det, så jeg krydser fingre :)
Af Nick_S
Ah ja okay. Bor ikke lige i den del af landet så det har jeg ikke prøvet ;)

Men joh, ku nu heller ikke se at det sku været et problem idet at reklamationsretten naturligvis skal dække det :)
Af Muggs
Så kom jeg hjem med et nyt TV :)
SHG byttede det med det samme, no questions asked. Havde selvfølgelig udfyldt en RMA osv. :)
Det nye TV er sat til, og indtil nu ser det godt ud :)
Men thumps up til SHG for hurtig og smertefri behandling :)