Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af buddy
Hej

Jeg har brug for lidt hjælp efter at jeg har siddet og læst trådene her på flatpanels og set, at Dells UltraSharp™ 2407WFP-HC 24-inch Widescreen LCD Flat Panel Monitor (Black TCO'99) bliver anbefalet som en rigtig god skærm til prisen.

Så jeg har besluttet mig for at købe sådan en, men da jeg er inde på Dells hjemmeside kan jeg se, at de har tilbud på Dell™ UltraSharp™ 2707WFP Widescreen LCD Flat Panel Monitor til ca. 800 kr.

Og så er det jeg spørger dette altvidende panel.

Hvilken en ville I vælge....?

Skærmen skal bruges til grafisk arbejde, billedbehandling og alm. kontorarbejde.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Til 800 kr. må du også godt købe en til mig og holde fast på den indtil jeg kommer til DK igen...
Af brfcjon
ja køb gerne 2 af dem til mig. Hvis den derimod koster 8.000! kr. så ville jeg vurdere mit behov for de ekstra 3" kontra dobbelt pris. Du kan jo faktisk få 2 24" skærme for een 27".

Bare mit bud
Af buddy
jeg kom desværre til at skrive forkert - de 800 kroner var merprisen for den 27 tommer frem for den 24 tommers.

Prisen for Dell™ UltraSharp™ 2407WFP-HC 24-inch Widescreen LCD Flat Panel Monitor (Black TCO'99) er 6069,00 kroner

og for Dell™ UltraSharp™ 2707WFP Widescreen LCD Flat Panel Monitor er prisen 6831,75 kroner.

Så endnu engang hvorfor en skal jeg vælge....?
Af eliteMario
Jeg har netop bestilt en 3008wfp fra england, til 9000,- inkl. porto! Det ville jeg klart anbefale frem for en 2707wfp til 8000,- da du så også før hdmi ingange og displayport... meget stører opløsning og 3 års garanti!
Det kræver dog et grafikkort med dual link dvi.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg mener ikke at en 27" bringer andet end en alt for stor dotpitch med sig. I forvejen synes jeg personligt at en 24" ligger lige på grænsen til at blive for grovkornet, men det afhænger selvfølgelig af hvor godt dit syn er.

Jeg ville ikke betale 800 kr. mere for at få samme opløsning med større dotpich.
Af brfcjon
Og jeg ville heller ikke købe den 24" til 6000 kr når du kan få den 4300 hos pcbuyit.co.uk. 3 års garanti inkl.

Læs evt. andre tråde her på sitet om den - der er en eller flere der har købt skærmen fra england og er meget tilfredse.
Af JonasThyssen
Det kan du ikke mere.

har snakket med dem idag, de er nødt til at tage VAT nu, så prisen lidt over 4500,- nu.

men hey, det er stadig billigt.

fra min mail: Because we have checked with the VAT office and we have to now charge VAT for end user sales or customers without a valid EU VAT number.
The price is £335 Plus £52.60 delivery and VAT , The total is £455.43