19 jan 2008, 20:59
Sony Center, Hellerup, havde et større salg i forbindelse med ny ejer overtagelse 10-12/1-2008, jeg fik et Sony 46W3000 til god pris samt en Blu-Ray afspiller. Blu-Ray afspiller skulle være afsendt fra lager til butik 14/1-2008, men er endnu ikke ankommet til butik. Mit TV 46W3000 skulle have være leveret hjemme hos os i går 18/1-2008 kl 17-18:00, men blev aflyst pga sygdom hos deres transportfirma. Jeg skulle dags dato 19/1-2008 have fået telefonisk besked om ændret leveringsdato fra Sony Center, Hellerup, men har ikke hørt noget som helst fra Sony Center, desværre.
Har andre haft tilsvarende problemer med Sony Center, Hellerup? P.t .er jeg rimeligt skuffet, kunne i princippet have bestilt hos internetbutik og fået hurtigere levering, min adresse er ca 5 minutters kørsel fra pågældende Sony Center.
Kommer tilbage når de bestilte varer er leveret.
Mvh
Har andre haft tilsvarende problemer med Sony Center, Hellerup? P.t .er jeg rimeligt skuffet, kunne i princippet have bestilt hos internetbutik og fået hurtigere levering, min adresse er ca 5 minutters kørsel fra pågældende Sony Center.
Kommer tilbage når de bestilte varer er leveret.
Mvh