Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af prorege
Sony Center, Hellerup, havde et større salg i forbindelse med ny ejer overtagelse 10-12/1-2008, jeg fik et Sony 46W3000 til god pris samt en Blu-Ray afspiller. Blu-Ray afspiller skulle være afsendt fra lager til butik 14/1-2008, men er endnu ikke ankommet til butik. Mit TV 46W3000 skulle have være leveret hjemme hos os i går 18/1-2008 kl 17-18:00, men blev aflyst pga sygdom hos deres transportfirma. Jeg skulle dags dato 19/1-2008 have fået telefonisk besked om ændret leveringsdato fra Sony Center, Hellerup, men har ikke hørt noget som helst fra Sony Center, desværre.

Har andre haft tilsvarende problemer med Sony Center, Hellerup? P.t .er jeg rimeligt skuffet, kunne i princippet have bestilt hos internetbutik og fået hurtigere levering, min adresse er ca 5 minutters kørsel fra pågældende Sony Center.

Kommer tilbage når de bestilte varer er leveret.

Mvh
Af JN
Et problem er hvis man ikke får sine varer, får dem 3 måneder efter aftalt eller får den forkerte (dårligere model) som sikkert også er defekt. :D

I morgen ringer du til dem og spørger til dine problemer.
Af prorege
Sony Center Hellerup bliver naturligvis kontaktet straks i morgen, håber der ikke kommer yderligere forsinkelser, men kommer tilbage.
Af prorege
Så kom der skred i sagerne og Sony 46W3000 blev leveret i dag kl 10:45, alt ok og dejligt TV :)
Af JN
Godt at høre.
Af FallenAngel
Har også købt en s300 afspiller hos dem til selvsamme overtagelses salg. Har heller ikke fået den endnu, hvilket er skuffende. Har hele tiden været efter dem og her er forløbet.
10/1: Køber og får besked om den vil være hjemme den 14/1 :)
14/1: Desværre ikke kommet men kommer den 15/1 ifølge ekspidient.
15/1: Endnu engang ikke kommet, er skudt til at komme 18/1
18/1: Tager forbi, er selvfølgelig ikke kommet men sælger siger han kan se de er afsendt fra sony i deres system så de er der 21/1
21/1: Endnu ikke kommet, siger så den kommer senest 25/1, dette har jeg også på mail.
25/1: Surprise surpise, er selvfølgelig ikke kommet og de siger bare den kommer iløbet af denne uge vi er i nu !:( konfronterer ham med hvorfor han så ugen før kunne sige de var afsendt og hvorfor de hele tiden udskyder, når andre sony centre har dem på lager. Får egentlig ikke noget brugbart svar andet end at jeg kan få pengene tilbage hvis jeg ønsker det. Hvis jeg ikke hører noget denne uge så annulerer jeg købet, da jeg ikke gider at være til grin, de kan i det mindste informere om hvorfor den ikke kommer eller undskylde forsinkelsen og smide en ekstra film oveni som kompentation for den mangelfulde opdatering/levering. Som information så sælger hvidovre dem til 3000 fra d 7/2 har været forbi dem for at høre om man kunne lave en god handel nu hvor de har dem hjemme, da jeg er ved at være træt af at vente. !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:(
Af prorege
Jeg venter også stadig på tilsvarende BluRay afspiller fra samme butik .....
Vedr manglende Sony S300 BluRay afspiller - jeg har igen talt med Sony Center Hellerup i dag, stadig intet nyt "prøv at ringe igen på mandag ......".

Det er desværre ikke god service fra et Sony Center, næste gang køber jeg på internettet i stedet, gerne parallel importerede varer eller fra udlandet, det går ofte betydeligt hurtigere end denne uheldige og uforklarlige forsinkelse.............. !:(
Af FallenAngel
hi hi hvor sjovt jeg snakkede ellers med dem igår onsdag og der sagde de fredag, har svært ved at tro at de kan have så dårligt et lager/transport system hos sony. Det her lugter altså snart langt væk. De skal sku snart op med noget kompentation.
Af prorege
Glæder mig til at høre om du får andet end en "sang fra de varme lande" fra Sony Center i Hellerup .... eller om din/min BluRay afspiller endelig er ankommet .... jeg tvivler
Af FallenAngel
Belv for første gang ringet op af sony selv. Den var desværre rykket til 5/2 ifølge sony men men men de var godt klar over den lange tid og ville kontakte sony om at få dem ud nu og ville finde på noget kompentation for den lange ventetid til alle :) bare det at de aktivt gør noget gør jeg godt kan vente lidt længere. Glæder mig til at se hvad de finder på som kompentation. :o
Af FallenAngel
Nogen der har hørt noget...? www.sonycenter.dk er nede så kan ikke sende besked via deres system og kan ikke komme igennem på telefonen. Begynder at tvivle stærkt på at de kommer idag som de ellers lovede i fredags. Hvad lærer man af denne lektie, køb aldrig sony udstyr medmindre butikken har det på lager :(
Af prorege
Tja .... endnu en dag uden nogen afklaring, det er jo bare ikke godt nok.
Af FallenAngel
ja det er bare ikke godt nok. Prøver dem igen imorgen, er vet at være meget skuffet over den lange tid fra sonys side.