Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Kære Forum

Jeg ser tv via Yousee appen fra mit Apple-tv. Jeg oplever ofte, at udsendelserne fryser eller bliver sendt i dårlig opløsning ved live tv især fodbold. Det er ligesom at signalet ikke kan følge med opløsningen ved live tv.

Oplever nogen det samme?

Det skal siges at jeg har fibernet, så nettet burde kunne trække signalet.
Hvad enten det er Coax eller Fiber så skal der ikke meget til, en TV stream i HD bruger Max 10-11 Mbit/sec.
Se i øvrigt denne tråd på Recordere.dk https://forum.recordere.dk/yousee-play- ... ml#1698344
Jeg kan kun se Live sport på See og RTL, fodbold på See ikke i ret god kvalitet, men som normalt, altså med Yousee Appen med ATV.
Så fik jeg også et udfald, men hvorfor bruge atv boksen? Læste lige på Linken det måske er bedre uden…
JornH skrev: 13 sep 2026, 19:15 Så fik jeg også et udfald, men hvorfor bruge atv boksen? Læste lige på Linken det måske er bedre uden…
Hvis man kun har streaming er ATV 4K bedst. Ingen anden boks og slet ikke indbygget streaming i et tv er bedre , ingen.
MVH
Jeg vil prøve at se Amerikansk fodbold på RTL HD, jeg tror det er i bedre kvalitet, men eneste grund er fordi en tennis spillers far ejer det ene hold… edit, er nu i ret ringe kvalitet på RTL…

På min Firetv ser jeg Yousee uden problemer uden ATV boks…
Nu har jeg prøvet at sammenligne med Google tv Streameren og Strong boksen, kan ikke se det er ringere end med ATV boksen, men ser jeg med min anden OLED tv ser RTL nu ret godt ud…
Jeg har heller ikke haft problemer med Android/Google TV, hverken nu eller da jeg havde You See Play, dengang var det en Shield jeg brugte.
Jeg tror dem med kun en ATV boks bare påstår det er bedre end med en nyere model Strong boks
Ved ikke om OP vender tilbage, men der er ingen udfald ved at se Live sport på RTL, ved ikke om det kun er på danske kanaler…
JornH skrev: 13 sep 2026, 20:11 Jeg tror dem med kun en ATV boks bare påstår det er bedre end med en nyere model Strong boks
Der er næppe forskel på om det er den ene eller den anden Android/Google TV, har haft forskellige lige fra Android 10 til 14. De har kørt stabilt.
En forskel er at ved tennis nu sendes det i Dolby Vision med Strong boksen, har ikke set det på andre bokse…

Nu har jeg set tennis i 3 uger uden nogen udfald, måske andre har det kun med Yousee…
Her om en times tid er der fodbold på Viaplay Sport News, som kan ses med Yousee Grundpakken, vil prøve om der er nogen udfald eller andre problemer, men jeg bruger ikke ATV boksen da jeg pt. Ikke kan se det derpå…