Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Citat:
"Det er tydeligt, at B&O prioriterer stemmer højt i tuningprocessen, men det giver også en meget direkte lyd da talegengivelsen primært leveres via den centraltplacerede tweeter i midtersektionen. Som konsekvens er stereobilledet relativt smalt."

Det virker, som en temmelig præcis beskrivelse af min tidligere (nu solgte) Sonos Beam! Og efter at have lyttet til Beosound Premiere, stemmer jeres beskrivelse (desværre) godt overens med min egen.

Jeg havde håbet, at stereobilledet var mere bredt 😒. Jeg er nu skiftet til en stereoforstærker med HDMI.
Jeg har et gammelt LG E6 fra 2016 som er pensionsmoden og overvejer at opgradere til et LG G5 77”. I en ny tilbygget stue har fået lavet en Batibox Legrand med stik og datakabel, men desværre ikke noget tomrør herfra og til en soundbar. Jeg overvejer derfor Canvas som løsning under G5’eren, som jeg i øvrigt synes er en pænere løsning. Hvordan vil du sammenligne Canvas - Premiere (og evt. Stage)?

Vi ser primært film og serier (og børne-tv 🤣), men design og enkel løsning og setup vægter højt i valget. Prismæssigt ligger Premiere og Canvas ret tæt.

Mvh.
Karsten