Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

For at se der, skal du i indstillingsmenu under afsnittet for TV-information. Her kan man så se feltet tilgængelig intern lagerplads både hvad der er brugt, og det tilbageværende.

Via LG Content Store:
Åbn LG Content Store og find en app, du vil installere. Under "Installer"-knappen vil TV'et ofte vise den ledige plads i MB eller GB.

Eller, Via TV-oplysninger (Nyere modeller):
Gå til Indstillinger (tandhjulsikonet) > Alle indstillinger > Generelt > Enheder > TV-styring > TV-oplysninger. Her kan du se "Tilgængelig intern hukommelse".

Bruges der ekstern harddisk til optagelse kan man se forbruget i optagemenuen.
Radiomanden skrev: 18 apr 2026, 20:24 For at se der, skal du i indstillingsmenu under afsnittet for TV-information. Her kan man så se feltet tilgængelig intern lagerplads både hvad der er brugt, og det tilbageværende.

Via LG Content Store:
Åbn LG Content Store og find en app, du vil installere. Under "Installer"-knappen vil TV'et ofte vise den ledige plads i MB eller GB.

Eller, Via TV-oplysninger (Nyere modeller):
Gå til Indstillinger (tandhjulsikonet) > Alle indstillinger > Generelt > Enheder > TV-styring > TV-oplysninger. Her kan du se "Tilgængelig intern hukommelse".

Bruges der ekstern harddisk til optagelse kan man se forbruget i optagemenuen.
TV-oplysninger (Nyere modeller):
Gå til Indstillinger (tandhjulsikonet) > Alle indstillinger > Generelt > Enheder > TV-styring > TV-Administration. Her kan jeg se "Tilgængelig intern hukommelse".

De andre muligheder har jeg ikke rigtigt held med, men den ene er også fin nok og ja det er den externe harddisk (faktisk ssd) der interesserer mig.
Tak for hjælpen!