Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

18.12. Der er nogen tid til, men ja den skal ses når den er på streaming næste år.
apropos sci-fi. Så læste jeg lige nyheder på DR nu og så at der er filmpremiere som helt er forbigået min radar.
Project Hail Mary. Astronomi film er også lige noget for mig :) Så håber at den dur. Synes bare ham Ryan Gosling er for skummel type og plejer at dukke op i de svampesyret LSD film.
Most def. Glæder mig! Godt år for bio: Project Hail Mary, Disclosure Day, The Odyssey og Dune 3.

G80 skrev: 19 mar 2026, 10:22 apropos sci-fi. Så læste jeg lige nyheder på DR nu og så at der er filmpremiere som helt er forbigået min radar.
Project Hail Mary. Astronomi film er også lige noget for mig :) Så håber at den dur. Synes bare ham Ryan Gosling er for skummel type og plejer at dukke op i de svampesyret LSD film.
Set frem til den noget tid, og håber den bliver fed. Baseret på en bog af Andy Weir, screenplay skrevet af Goddard, instrueret af Lord og Miller, og med Gosling i en hovedrolle - det er et ret potent setup!