Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ddur
@Radiomanden og JornH: I denne tråd kan I fremadrettet udveksle alskens ligegyldigheder og uvidenhed.
Af Spoxy
🤮
Jeg håber, at @Flatpanels.dk snart skrider ind imod denne mobning af enkeltpersoner på sitet
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ddur skrev: 08 dec 2025, 00:44 @Radiomanden og JornH: I denne tråd kan I fremadrettet udveksle alskens ligegyldigheder og uvidenhed.
Du og JLPFLD kan gå hen et sted hvor i kan rådne op. jeres tanker om medmennesker kan være på et meget lille sted.
I må være superglade for at være overmennesker, de har jo ringeagtelse over for andre.
Af Provinsen
Spoxy skrev: 08 dec 2025, 09:36 🤮
Jeg håber, at @Flatpanels.dk snart skrider ind imod denne mobning af enkeltpersoner på sitet
Enig.
Ingen skal føle sig "Hung out to dry" på sitet efter min mening.
Med det i mente vil jeg dog komme med følgende opfordring.
Rigtig mange tråde herinde bliver præget af misinformation, diverse google søgninger og personangreb på enkeltpersoner. Det tjener ingen og i særdeleshed ikke diverse trådstartere, det skader ydermere sitets ry, som et sted hvor folk bliver kyndigt vejledt.
I stedet for at udtale sig om noget man er usikker på eller ingen erfaring har med, så undlad at byde ind eller forsøge at google et svar. Sidstnævnte kan de fleste finde ud af.

Mvh Provinsen.