Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Allan2
Sidder og kigger på bf tilbud, overvejer at bruge pengene på et oled, men mit forbrug er meget lidt, så svært ved at overtale konen til at bruge så mange penge, TVet bliver brugt til at se counter strike, tegnefilm for børnene, ellers er det mest et baggrundsstøj tv, jeg kommer fra et sony w905 og det bliver egentlig kun skiftet ud fordi der ridser på skærmen:) kan jeg nøjes med et billigt mini med mit forbrug, eller bliver jeg glad for Oled:)? Hvis skal jeg vælge c5 eller s90f, hvis TVet primært vil kører med lys i stuen, gardiner trukket fra, kan se samsungen laver lidt lilla i lys, men har mener livlige farver i qd-led samt mindre refleks, hvor c5 umiddelbart klarer alm sdr bedre og ikk får lilla skær i lys stue, vi ser tv via allete app, samt div streaming tjeneste:)
Brugeravatar
Af Radiomanden
Til det brug du skriver om, så har du ikke brug for OLED, da et sådan er til den der gerne vil have det absolut bedste billede og ikke til dem der bruger det til baggrundsstøj.
Brugeravatar
Af Allan2
Har lige bestilt et Philips mled950 til 8.000 kan ikke finde så meget om det, virkede som et godt tilbud, er lidt i tvivl nu😅