Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af George1
Hej.
Har stor pakke med viaplay total via Nordlys.
Kan pludselig ikke se div sport og MMA som lovet af Viaplay/Nordlys.
Men snakkede med Nordlys som oplyste de lå i retsag med viaplay fordi de ikke levere hvad de har lovet med viaplay total, han oplyste at Nordlys egne medarbejdere havde fået nedslag i prisen pga de mistede muligheder på Viaplay, men jeg skulle selv prøve at kontakte Viaplay , kan læse at Viaplay direkte kunder bare blev flyttet fra total til premium pakken , det er åbenbart når man har viaplay via udbyder man skal tages i røven, vil gerne se sport og især UFC som jeg også lige har mistet, nogen der har en løsning udover at jeg selvfølgelig kan skifte udbyder. Grotesk kundebetjening både fra Viaplay og Nordlys synes jeg øv, måske flatpannels kan spille lidt med musklerne.
Af G80
Jeg ved kun at på Apple TV findes UFC app. Men går ud fra den findes på andre platforme også. Har ingen erfaring med hverken abonnement, app kvalitet og hvilke muligheder den giver. Men vil gætte på at de gør det bedre end hvad viaplay kan tilbyde. Og det samme kan du prøve at søge i appbutikken efter andre officielle sports app med andre grene og også se hvad det koster.
Af JornH
Det er forkert at skrive Norlys svindel. Det er Viaplay der har ændret i det så man skal have Premium direkte fra Viaplay for ar se div. fodbold bla. nok pga. af stor underskud i Viaplay…
Af George1
JornH skrev: 03 sep 2025, 15:02 Det er forkert at skrive Norlys svindel. Det er Viaplay der har ændret i det så man skal have Premium direkte fra Viaplay for ar se div. fodbold bla. nok pga. af stor underskud i Viaplay…
Vel ikke forkert at skrive Nordlys svindel, da de også har et ansvar for at informere, hvilket de ikke har gjort, så betaler for noget jeg ikke kan få ved Nordlys, faktisk heller ikke muligt uanset hvilken pris du vil betale, og de kan finde ud af at sætte prisen ned for deres egne medarbejdere , men ikke for alm Nordlys brugere
Af George1
C.O skrev: 03 sep 2025, 15:13 Ja der er ikke meget TOTAL over den pakke mere!
Men spændende med den retsag hvis det er rigtigt.
Det må være rigtigt, fik at vide af den pågældende medarbejder at vores samtalen blev optaget så tror da ikke han ville lyve om at der er lagt sag an mod Viaplay.
Af George1
G80 skrev: 03 sep 2025, 13:57 Jeg ved kun at på Apple TV findes UFC app. Men går ud fra den findes på andre platforme også. Har ingen erfaring med hverken abonnement, app kvalitet og hvilke muligheder den giver. Men vil gætte på at de gør det bedre end hvad viaplay kan tilbyde. Og det samme kan du prøve at søge i appbutikken efter andre officielle sports app med andre grene og også se hvad det koster.
Giver kr 830 for stor pakke pr måned er ikke meget for at købe endnu mere, Nordlys chat oplyser stadig at UFC er med i Viaplay total hm
Af JornH
Man kan ikke tro på hvad de siger hos Norlys, total har vel næste kun engelsk fodbold tilbage, af det de der sender,
ved ikke med UFC eller mma som jeg ikke ser, jeg har kun Viaplay for at kunne se Langren på ski, men ved ikke om der sender det i år…
JornH skrev: 03 sep 2025, 16:20 jeg har kun Viaplay for at kunne se Langren på ski, men ved ikke om der sender det i år…
Det ser ud til at være på Eurosport.
https://www.eurosport.dk/cross-country- ... ults.shtml
..
Af JornH
Eurosport viser det ikke har kun resultater

Men total er næsten total på nær visse fodbold kampe…
Af Supergris
George1 skrev: 03 sep 2025, 17:12 Obs Nor(d)lys er ligmed Norlys
Du kom mig i forkøbet. Det er to vidt forskellige ting.
Er det ikke også længe siden, vi har haft fornøjelsen af dit selskab? :)