Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Muntjac
Hey
Jeg regner med at købe et panasonic px70 tv (enten et 37" eller 42"). Jeg har været inde i diverse butikker for at se det live, men det eneste sted jeg kunne finde det var i expert, hvor der ikke var mulighed for at se det med analogt tv signal.

Ved I hvor jeg kan se denne model live i Aalborg?

Og har I et godt råd til hvor jeg skal købe det? Er Getmore eller Multimedia World til at stole på?

PS: Jeg sidder ca. 3 m fra fjernsynet - skal det så være en 37" eller 42"?
Af Muntjac
Måske i panasonic center i hune
Ok tak, men der er et godt stykke vej...

Ja jeg har hørt meget godt om Geco, men de er så også det dyrere... men det kan vel være det er det værd
Af khougaard
Jeg sidder mellem 2 og 4,5 meter fra tvét, sofaér på langs og har lige fået mig et px700,(glad ejer) der synes jeg ikke at 42" virker for stor. Lige når man bytter det med det gamle 32" billedrørstv ser det stort ud, men efter et par dage er det en naturlig størrelse.
Så ser det sku også godt ud med et fladtv istedet.
Brugeravatar
Af melen
Salling i Århus har flere Panasonic tv stående inkl. 42PX70, så mon ikke du kan se dem i Ålborg også. 8)
Af Hc
Muntjac skrev: Og har I et godt råd til hvor jeg skal købe det? Er Getmore eller Multimedia World til at stole på?
synes ikke du skal handle ved getmore, imo.
har aldrig handlet ved dem og vil heller aldrig, men kender nogle af mine venner som har haft problemer med dem. evt læs denne her tråd: bfgeeks
Af Mikael B.P.
Der ligger også Panasonic Center i Vodskov og Dronninglund. Jeg ved dog ikke om de har modellen i udstilling, men så kan du da nøjes med små 20 km kørsel... :-)
Af kobski
Jeg er ret sikker på at Salling i Aalborg har det.
Da jeg kiggede på det i går havde de kun DVD tilsluttet - ikke noget alm. tv signal.

Mvh. Jacob