Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej
Jeg skal udskifter min gamle 65" LG E6V med et nyt 77" TV og har har kigget på G5'eren, men kan se at prisen på samsung S95D er kommet ned på samme niveau.

Jeg har en lys stue og skal vægmonterer. Hvad vil i anbefale?
Jeg gik fra Samsung til LG sidste år og det har jeg ikke fortrudt - LGs G-serie er fantastisk - men i bund og grund så få man et godt TV uanset om man vælger et S95D eller en LG G-model - det er trods alt deres topmodellerne og det er kun Sony A95L der er i samme klasse.

Hvis du så også smider f.eks. en Appel boks på så er det kun den rå billede kvalitet du skal kikke på og også her er de begge på toppen

Forskellen er at du enten kan købe LGs 2025 model G5 eller Samsungs 2024 model S95D for de samme penge

Skal du købe en Ferrari eller Lamborghini? ;)

Uanset hvad du vælger så vil du ikke fortryde det
KimKaos skrev: 16 jun 2025, 14:25 Jeg gik fra Samsung til LG sidste år og det har jeg ikke fortrudt - LGs G-serie er fantastisk - men i bund og grund så få man et godt TV uanset om man vælger et S95D eller en LG G-model - det er trods alt deres topmodellerne og det er kun Sony A95L der er i samme klasse.

Hvis du så også smider f.eks. en Appel boks på så er det kun den rå billede kvalitet du skal kikke på og også her er de begge på toppen

Forskellen er at du enten kan købe LGs 2025 model G5 eller Samsungs 2024 model S95D for de samme penge

Skal du købe en Ferrari eller Lamborghini? ;)

Uanset hvad du vælger så vil du ikke fortryde det
Tak for svar:) der er ingen vej udenom jeg må til at tage mig et valg