Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DetBareJoe
Hej!

Jeg er på udkig efter at opgradere fra mit nuværende 65Q9FN.

Pt. kan det nye G5 i 77" fås til samme pris som sidste års G4 77". Nyt er ikke altid bedre. Nødvendigvis. De står begge pt. i 21.990,-

Hvilken af de 2 modeller, ville I selv købe, og hvorfor?

Jeg kunne også godt være fristet til at købe sidste års G4 i 83" hvis jeg kan finde en forhandler som jeg kan få lidt mere ned i pris, end nuværende tilbudspris på 27.990,-.
Dog er jeg ikke interesseret i den nye G5 i 83" grundet den højere pris.

Ser frem til jeres bemærkninger! Go' weekend :)
Hvis de koster det samme, vælger man vel den nyeste model. Der er lige kommet en test artikel på G5 her på flatpanels. Der fortæller om noget nyt ved G5 i forhold til de tidligere modeller.
https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1748588903

og forventer der snart kommer en artikel på C5, men den artikel bliver nok ikke så interessant som G5. C5 vil sandsynligvis blive et forbedret bedste køb TV, som sidste års C4.

Hvis dit 65Q9FN ikke fejler noget, ville jeg vente og gå efter 83" C5 eller sammenlignelig mellem klasse model fra andet mærke, når eller hvis de kommer under 20.000 eller 77" til 14.000 kr.
Og det er udelukkende fordi jeg synes top modeller kun er interessante på testbænken. Men når det kommer til personlig økonomi synes jeg mellemklassen er mere interessante, når de kommer ned på laveste priser :).
Mener ikke man bør have mere travlt med at opgradere TV end at man kan slå til et godt tilbud, medmindre TV'et ikke virker mere.