02 jun 2025, 16:55
#369292
Jeg har de sidste par måneder været i dialog med YouSee support om ustabil app som frøs, stoppede med en notorisk fejl (‘HOVSA Der er sket en fejl hos os…’) og krævede hyppige logins.
Der kom en ny version af YouSee appen (version 3.0.7, 16/04/25) som ikke afhjalp situationen og fik YouSee support til at skrive:
‘ Det tyder lidt på, at du er ramt af vores generelle fejl på streaming, efter vi har startet vores nye system. Grunden til, at den har de her udfald, og at du skal logge ind, er faktisk ikke appens skyld; det er vores nye sikkerhedssystem, som forstyrrer forbindelsen til at hente nok data til at kunne se dine udsendelser. Det er også sikkerhedssystemet, der gør, at du skal logge ind ofte.
Dette er selvfølgelig ikke meningen, men vi arbejder på en løsning. Beklager ulejligheden.
Du høre fra os når der er en mere uddybet løsning.’
Nu er jeg dog endt i en værre situation, idet jeg siden 31/5 har en app der slet ikke virker. Tv’ets SW version er forholdsvis ny: 05.50.70.
Når jeg vælger Yousee appen i LG listen over apps, så ender det i sort skærm. Jeg kan tilgå menuen i venstre side og har prøvet at vælge 'TV-guide' for at vælge kanal derfra. Dette resulterer så i den sædvanlige fejl 'Hovsa, der er sket...' som det ikke er muligt at gøre noget ved eller i en uendelig downloadløkke.
Nogen der har erfaring med og evt løsning her?
Der kom en ny version af YouSee appen (version 3.0.7, 16/04/25) som ikke afhjalp situationen og fik YouSee support til at skrive:
‘ Det tyder lidt på, at du er ramt af vores generelle fejl på streaming, efter vi har startet vores nye system. Grunden til, at den har de her udfald, og at du skal logge ind, er faktisk ikke appens skyld; det er vores nye sikkerhedssystem, som forstyrrer forbindelsen til at hente nok data til at kunne se dine udsendelser. Det er også sikkerhedssystemet, der gør, at du skal logge ind ofte.
Dette er selvfølgelig ikke meningen, men vi arbejder på en løsning. Beklager ulejligheden.
Du høre fra os når der er en mere uddybet løsning.’
Nu er jeg dog endt i en værre situation, idet jeg siden 31/5 har en app der slet ikke virker. Tv’ets SW version er forholdsvis ny: 05.50.70.
Når jeg vælger Yousee appen i LG listen over apps, så ender det i sort skærm. Jeg kan tilgå menuen i venstre side og har prøvet at vælge 'TV-guide' for at vælge kanal derfra. Dette resulterer så i den sædvanlige fejl 'Hovsa, der er sket...' som det ikke er muligt at gøre noget ved eller i en uendelig downloadløkke.
Nogen der har erfaring med og evt løsning her?
