Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg har lige talt med Norlys support, de sagde Prime ikke endnu helt virker og kan til købes endnu,
men om de er forkert på den ved jeg ikke, men det vil ikke virke har man som mig kabel TV, vil kun virke på Play sagde han. Har nogen her med Norlys stor pakke fået adgang til Prime Video?
Der burde kunne streames uanset, når App'en er installeret og der haves abonnement, eller inkluderet i en pakke. Det fremgår ikke om det er helt på plads endnu.
https://digitalt.tv/norlys-tilfoejer-st ... sortiment/
Men klart at det virker, da det streames, men mærkeligt vi med kabel tv ikke bare får logind info til Prime, men han sagde man kunne vælge at få Play og så skulle det virke, men jeg vil have det med kabel tv, skulle jeg endelig have det, må man betale de 58 kr. pr. Måned…
Det er jo ikke anderledes hos You See, der får man jo også kun mere ud af det når man har deres Play abonnement. Det er en tjeneste fra den Rødhårede idiots land, den burde man boykotte, Så længe den idiot er på tronen, så er det slut med at bruge penge på noget der kommer derfra.
Jeg har den store tv pakke hos Norlys og her er det ikke muligt at aktivere det endnu via "Mine sider".

Er ikke helt med på de udfordringer som nævnes ovenfor i forhold til at det kun virker som "Streaming tv"? Det er en streaming tjeneste som alle andre....
Der er 3 slags Norlys kunder…

1. Dem der har et antennestik eller kabel stik hvor de får signalet fra, som mig jeg kalder kabel TV

2. Dem uden kabel fra fiberboks til TV, men hvor de har Wifi eller et netkabel i TVet, og streamer det hele

3. Dem der havde det gl Boxer med signal fra antenne, jeg ikke kender til…

Ham jeg snakkede med sagde dem med 1. Ikke kunne få Prime, dem med 2. kunne aktivere den. Altså når det engang virker…
Som Beckham siger så virker det ikke endnu, men der skrives i nyt på de 3 sider det virker fra NU men den nyhed er vist kommet ud lidt tidligt…
Dem der har det via egen antenne kan få det på streaming, prisen er den samme Kr. 59/måned.
Det kan alle andre også uanset hvordan de ellers får leveret TV.
Jeg er i gruppe 1. Jeg modtager via antennestik. Jeg har alle de andre streamingtjeneste som Norlys tilbyder, så kan ikke hvorfor jeg ikke skulle få Prime også? I artiklen siges det jo netop at det er inkluderet for dem som har den store tv pakke.

Jeg har idag selv været i kontakt med Norlys support og her er meldingen bare at det er lidt forsinket. Ikke noget med at jeg ikke skulle kunne få det.
Tak for info, vil du skrive her når du får mulighed for at vælge det? Mit “Mine sider” virker ikke, noget med jeg engang vist havde 2 Logind. Men her hos mig er det lidt mærkeligt, jeg kan kun få kabel, af tekniske grunde…
Har fået det til at virke på satellit via Min side,det vr besværligt,skulle oprette en Amazon konto (ved ikke om det var nødvendig) og måtte så aktivere 7 dages prøveperiode. Før alt det også en Prime konto,hvor de skrev at der ikke skal trækkes betaling. Ja ja nu ser vi. Jeg har Allente.