Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af anarchoi
Hej

Er på udkig efter et 75" som næsten udelukkende skal bruges til gaming på en PS5 Pro samt Geforce Now via en laptop.

Jeg har kig på disse to TV. C745 står til ca 8.000 mens C845 kan fåes til omkring de 10.000 hvis jeg er tålmodig og venter på et tilbud.

Hvad får jeg for pengene? Er det det værd i min situation?
Af Supergris
For ikke at glemme, C845 et et mini-LED-TV!
Begge er 2023-modeller, men jeg vil lige smide C805 med på listen, som udkom sent i 2023, med opdateret chipset mm.

Det er også mini-LED, nok ikke helt på højde med C845, men absolut et skridt op fra C745!

Om de er pengene værd i din situation, kender du vel selv bedst svaret på, men ønsker du et TV i denne størrelse og pris, er du på rette spor.
C745 er et knapt så godt bud, så det ville jeg ikke overveje, med mindre prisen var væsentligt lavere end de andre, og budgettet var meget skrabet...
Af anarchoi
Supergris skrev: 26 mar 2025, 02:05 For ikke at glemme, C845 et et mini-LED-TV!
Begge er 2023-modeller, men jeg vil lige smide C805 med på listen, som udkom sent i 2023, med opdateret chipset mm.

Det er også mini-LED, nok ikke helt på højde med C845, men absolut et skridt op fra C745!

Om de er pengene værd i din situation, kender du vel selv bedst svaret på, men ønsker du et TV i denne størrelse og pris, er du på rette spor.
C745 er et knapt så godt bud, så det ville jeg ikke overveje, med mindre prisen var væsentligt lavere end de andre, og budgettet var meget skrabet...
Tusind tak for input!
Sjovt du nævner C805 (som angiveligt at det samme som MQLED80). Sad lige og kiggede på det. Det kan jeg få brugt for 9.000.
C845 (MQLED85) kan jeg finde til 12k. i Elgiganten som Outletpris.