Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvad angår App's, så er LG at foretrække, Web OS ligger på en klar 2. plads. På 1. plads er det Google TV.
Nu er det nok ikke udvalget af apps, der er afgørende for valget?

Samsungen (S95D) er et bedre TV, men ikke 7000 kr. mere værd, synes jeg, dog er jeg sikker på, prisen vil falde indenfor de næste par måneder, hvis du har lidt koldt vand i blodet, men 77" LG C4 til 14000 kr. er helt sikkert et godt køb...
Korrekt, det er ikke udvalget af apps der er afgørende for mit valg.

Jeg står og skal have tv'et inden for de næste par uger, så tænker ikke Samsung kommer til at faldet så meget. Så må nok kigge efter c4.
Hvis udbuddet af App's er vigtigt, så har Philips jo Android (Google TV), LG har Web OS, Android og Web TV er de 2 bedste Android på 1. pladsen og LG på 2.pladsen.
darkdevil skrev: 05 mar 2025, 11:32 Så du tænker du fra din erfaring at LG c4 er bedste bud?
Jeg kommer fra LG OLED, så kender LG.

Men er philips OLED809 så de ekstra 4000 værd eller er det lidt ligesom med samsung?
Jeg synes at årsagerne til at betale mere for Philips OLED809 skulle være Ambilight, hvis man jagter der, og Google TV i stedet for webOS. Google TV er dog nemt at koble på vha. Google TV Streamer-boksen.

4000 kroner synes jeg dog er for meget. Panelet i LG C4 og Philips OLED809 er det samme.